Datanaut Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har ett lite problem når jeg kjører need for speed underground. Det hakker ikke men når jeg kjører virker det som alt går i "slow motion"... trodde spillet skulle være slik helt til jeg så det til en kamerat.. bilene gikk jo ti ganger fortere der.. samme med hun som liksom skal starte racet, hun hakker ikke men er i "slow motion". anyway.. jeg har et Aopen gf4 ti4200 128mb ddr sammen med en amd xp 2000 og 512mb sdram. jeg har også prøvd og kjørt spillet med 1024mb ram uten at det hjalp.. har også lastet ned oppdatert driver til skjermkortet og prøvd forskjellige innstillinger på vertical sync osv... har også prøvd og kjøre ned grafikken på spillet uten at det hjalp. har enda ikke funnet noe som hjelper Er det rett og slett maskinen min som begynner og dra på årene kanskje? noen her som kan hjelpe meg?!?! takker for alle svar Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvordan er maskinen til kameraten din a? Trodde ikke det spillet var sååå krevende. Hvis du i tillegg har skrudd ned grafikken uten at det hjalp noe, er det nok et annet problem. Lenke til kommentar
Datanaut Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 maskinen til kameraten min er en xp2400 med 768 ddr å gf3 ti200.. skjønner ikke hva som er galt.. står at spillet krever 700MHz å 128 mb ram Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har du forsøkt å skru av denne motion blur effekten. Tror det er det den kalles, altså at formene flyter ut når du kjører raskt. Opplevde det samme som deg da med liknede system da jeg hadde dette på. Se under grafikkort-innstillinger i spillet. Lenke til kommentar
Datanaut Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 takk for svar motion blur eller hva det heter er av.. har også prøvd med det på.. skjønner ikke hva som er galt. kanskje noe virus som tar opp prosessorkrafta? ikke vet jeg.. men det er snart det eneste jeg ikke har prøvd/sjekka Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 takk for svar motion blur eller hva det heter er av.. har også prøvd med det på.. skjønner ikke hva som er galt. kanskje noe virus som tar opp prosessorkrafta? ikke vet jeg.. men det er snart det eneste jeg ikke har prøvd/sjekka Tror ikke det skal gå i "slow motion" av den grunn, heller bare hakket, slik den vanligvis gjør om maskinen din ikke "holder mål". Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har XP2000+ MSI GF4 Ti4200 512 MB PC2700 og kjører spillet helt fint. Har ikke formattert på aldri så lenge, noe jeg merker litt i Windows, men ikke noe særlig i spill. Eneste jeg har stilt på i forhold til default i grafikken, er oppløsning (har LCD som helst vil ha 1280*1024). Så det skulle vel ikke være maskinvaren din i dette tilfellet tror jeg. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis dere leser litt i innlegget til trådstarter så skriver han det at han har sd-ram. Dvs at hastigheten på minnet er enten 100mhz eller 133mhz. DDR er ganske mye raskere og innvirker mye på hvor rask en maskin er. Bytte hovedkort og satse på PC3200DDR ram kanskje?? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Merkelig.... Kan ha noe med at prosessorn bynne å dra på årene? Prøv og fjer alle andre programmer som ligger ved siden av og kjører.. Lenke til kommentar
Datanaut Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 takker for alle svar jeg tror også mest på at ram'en er for sein.. bestillt nytt hk å 512mb pc3200 ram nå hjelper ikke det vet ikke jeg... får vell prøve og klokke prosessoren da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå