Blib Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Altså, skjønner ikke dette med folk som kan bli sure over å motta en BJ? Er jo helt likt som å motta en MMS med bildet av seg selv vel? Bare at det er gratis for senderen selvsagt. Gleder meg til jeg får meg BT-telefon selv Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du må skrive inn passord vis du skal sende bilder å sånt, som regel er passordet 0000. Men sender du visitkort(tror det er det det heter) trenger du ikke å oppgi passord. Bluejacked en som briefet med en p800, først sende jeg melding der det sto: God jul, tror de fleste har sett mobben din;) og så etter på sende jeg et bilde av han, det bildet var av han når han sto å så helt rar ut etter å ha motat den første! Drit digg! Komisk... hehe Skal prøve Bluejacking jeg også... Med t610`en og med adapteret til pcen på lan Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg har kjøpt en 100 meters bt adapter så det kan bli morro (= Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 aha!! Takk du! men en annen ting, hvordan sende "melding" og sende som bluetooth som Jorn nettopp sa? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 synd at det ikke er så mange som har BT tlf )= hadde vært så fint viss alle hadde det, ;D Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 aha!! Takk du! men en annen ting, hvordan sende "melding" og sende som bluetooth som Jorn nettopp sa? Sjekk gjerne siden min. Der finner du masse info. Og til han andre som kalte det BJ. Ikke si BJ, det kan ofte forbindes med blowjob, og det vil vi ikke ha noe av vel? Og man trenger ikke oppgi passord når du skal sende noe. Da tror jeg at du gjør det på feil måte. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Du må skrive inn passord vis du skal sende bilder å sånt, som regel er passordet 0000. Men sender du visitkort(tror det er det det heter) trenger du ikke å oppgi passord. Bluejacked en som briefet med en p800, først sende jeg melding der det sto: God jul, tror de fleste har sett mobben din;) og så etter på sende jeg et bilde av han, det bildet var av han når han sto å så helt rar ut etter å ha motat den første! Drit digg! Er du sikker på dette da? Har aldri måttet oppgi passord jeg. Bare sendt i vei jeg og da har de mottatt alt jeg har sendt. Bluejacket en med 6650 i helga. En eldre mann. Han så ikke blid ut. Og alt jeg sendte var God Jul også la jeg til web adressen til MrBlueJack. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 blir vel ikke moralen snart at man må huske å slå av BT? Forunderlige mange som har den på og er synlig, blir nesten som å be om det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 De fleste vet vel ikke hva det er og bare slår den på. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 blir ikke det litt vel på tryne. Kjøper en 6600 med Bt og hele pakken, men aner ikke hva halvparten av funksjonene gjør? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Joda, men så er det jo noen som vil ha alt så da kjøper de telefon med BT selvom de ikke vet hva det er. Han jeg bluejacket i helga tror jeg vet hva BT er. Når jeg sendte GOD JUL melding til han så gikk han rundt i toget og kikket på alle sammen. Jeg fikk kastet mobilen min i bagen før han kom til meg. :!: Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hehe,- jeg å har lyst å bluejacke ;D må nesten ta meg en tur til oslo for å teste litt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Finn deg et sted der det er masse folk. Da finner du garantert et par offere Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hehe, ja bluejacking er ganske digg. prøvde det litt for en stund siden. fant noen som hadde det på. inni telebutikker og sånne steder er det veldig mye folk osm har bluetooth mobiler. men, det er jo ikke så mangen som har det på.. ganske digg egentlig. satt på bussen en gang. en som satt litt lengre bak i bussen satt med en 6310i. bluejacket han og resten av buss turen satt han og så surt på oss.. hehe... men, det er ganske digg vis du finner noen og tar bilde av han og sender det til han... men, skjøner ikke helt hvorfor folk blir sure av det. ville bare begynt å le eller noe sånt vis folk bluejacket meg. bluejacket han tilbake! GOD JUL Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Åssen visste han at det var dere? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 /me skal bluejacke fadamacka neste gang i ser han ;D Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ??? Mener du det? Finnes det virkelige noen Nokia modeller med BT på hele tiden? hmm.. hvilke det? noen som vet? Høres merkelig ut spør du meg.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja det finnes det ja. Høres ikke merkelig ut for meg. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hehe, ja bluejacking er ganske digg.prøvde det litt for en stund siden. fant noen som hadde det på. inni telebutikker og sånne steder er det veldig mye folk osm har bluetooth mobiler. men, det er jo ikke så mangen som har det på.. ganske digg egentlig. satt på bussen en gang. en som satt litt lengre bak i bussen satt med en 6310i. bluejacket han og resten av buss turen satt han og så surt på oss.. hehe... men, det er ganske digg vis du finner noen og tar bilde av han og sender det til han... men, skjøner ikke helt hvorfor folk blir sure av det. ville bare begynt å le eller noe sånt vis folk bluejacket meg. bluejacket han tilbake! GOD JUL Høres veldig ut som en oppdiktet historie. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ??? Mener du det? Finnes det virkelige noen Nokia modeller med BT på hele tiden? hmm.. hvilke det? noen som vet? Høres merkelig ut spør du meg.. man kan slå av BT viss man vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå