IwwY^^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dell Denne skjermen er interressant. Er den noe tess? Ser det bare er 25ms. Noe annet jeg evt kan satse på? Tror denne skal være ganske bra.. Mvh Even Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Iss cool 25Ms holder til det meste... Du burde kanskje sjekke om det var noen interesange skjermer på Komplett. Hundai,Samsung er også bra merker(gode skjermer) Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Iss cool 25Ms holder til det meste... Du burde kanskje sjekke om det var noen interesange skjermer på Komplett. Hundai,Samsung er også bra merker(gode skjermer) Er ikke helt sikker på om hvordan jeg skal tolke din siste bruk av smiley der, men, men Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Mente at jeg hadde god erfaring med de Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Stor forskjell mellom 20ms og 25ms? Grunnen til at denne er interessant er at jeg får den til 2800. Og den billigere versjonen får jeg til 2000,- Spiller mye spill, mest CS som det blir mye av etterhvert. Mvh Even Lenke til kommentar
Dator Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er tilbud på en LCD på hwb.no, ser ganske fin ut. http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1099 Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dell Denne skjermen er interressant. Er den noe tess?Ser det bare er 25ms. Noe annet jeg evt kan satse på? Tror denne skal være ganske bra.. Mvh Even Er ganske sikker på at Dell LCD stort sett er Samsung med et nytt skall. Isåfall - go for it! (ihvertfall hvis prisen er riktig) Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Dell Denne skjermen er interressant. Er den noe tess?Ser det bare er 25ms. Noe annet jeg evt kan satse på? Tror denne skal være ganske bra.. Mvh Even Er ganske sikker på at Dell LCD stort sett er Samsung med et nytt skall. Isåfall - go for it! (ihvertfall hvis prisen er riktig) Husk at det er det ytre som tenner og det indre som teller nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå