Duppelupp Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Hei Jeg har et par dager fri neste uke og kunne derfor tenke meg å reise et sted. Jeg reiser alene og hensikten er kun å slappe av. Jeg ønsker å ta inn på et bra hotel som har svømmebasseng/spa-anlegg. Kommer nok til å tilbringe mesteparten av tiden ved bassengkanten, eller slappe av på rommet. Er det noen som har forslag til hvor jeg kan reise? Jeg antar at man får mest for pengene i Polen, Baltikum etc. Fordel om det ikke er mer enn et par timers flytur unna. Tusen takk Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Hva med Strømstad? Fin by som er verdt å titte på. http://stromstadspa.se/ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Talliin er bra og billig for spa.Og så er gamlebyen severdig og mere middelalder enn de andre baltiske statene. Har vært på Strømstad Spa og den er absolutt bra, men det er temmelig dødt utenfor hotellet. Lenke til kommentar
Duppelupp Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Har vurdert Strømstad, men synes det blir for dyrt (ja, jeg er en gjerrigknark ) Skal sjekke ut Tallinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå