Jimmyag Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Stille før stormen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Ikke alle er enig med meg når jeg foretrekker mindre himmel og mer dybdefølelse i bildet. Her ville jeg tatt en beskjæring rett under det blå feltet oppe til høyre og fått en bedre dybdefølelse. Men det er vel der disse gutta Smaken og Baken kommer inn. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Her tiltrer jeg Roars kommentar. Jeg er oftest enig med han, men ikke alltid. Når det gjelder horisont, er det oftest midtstilling som må unngås. Hvis himmelen er usedvanlig flott, kan man prioritere denne med 2/3 av bildeflata. Et annet moment er lavt eller høyt ståsted. Som sagt., jeg er oftest enig med Roar i bildekritikk, selv om vi er en del uenig i noe, en avsluttet debatt fra min side. Roar har gjort en god innsats på bildekritikken. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Vakkert bilde dette her! Jeg liker det. Litt mindre himmel kan også gå fint, jeg liker faktisk at slike bilder har midtstilt horisont, men så har ikke jeg noen som helst utdanning i faget.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Vakkert bilde dette her! Jeg liker det. Litt mindre himmel kan også gå fint, jeg liker faktisk at slike bilder har midtstilt horisont, men så har ikke jeg noen som helst utdanning i faget.. Helene, man trenger ikke utdanning for å se at Roars forslag til forbedring hever bildet i dette tilfellet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Rolig, behagelig landskap, fint gjengitt av deg her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg