FrihetensRegn Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg har nå brukt noen timer på Tidal og er storfornøyd. Eneste jeg savner er en "download all playlists" knapp. HiFi er også på mobilen. Å laste ned en HiFi sang på på Tidal tar like lang tid som å laste ned fem 320 kbits Spotify sanger. Så endelig får jeg brukt opp 128 GB Micro SD kortet mitt ? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Litt av det jeg savner fra Spotify etter en dags bruk av Tidal appen på Android er følgende:*Kan ikke søke etter sanger i spillelistene*Når man velger shuffle så blander alle sangene seg, men avspillingskøen går ikke tilbake til opprinnelig sortering når man velger bort shuffle. Velger man shuffle en gang til blandes køen en gang til.*Det tar laaaang tid å laste ned alle spillelistene. Dette er jo greit nok da bitraten på sangene er høy. (Flac 14 Mbps lossless 16/44.1 khz). Et raskt regnestykk kan da gi 100 MB per minutt, altså at en sang på 5 min er på 500 MB? Dette blir i såfall i det meste laget for nedlasting av spillelister. Jeg vil dermed bruke standard lydkvalitet (320 kbits) for nedlastinger.*En irriterende spinnende sirkel av albumcover istedenfor et stort bilde på avspillingssiden. Edit: virker som om nedlastingen selv med 320 kbits går litt treigt på Tidal Endret 27. januar 2017 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå