Gå til innhold

Ødelakt grafikkort?

Barry White

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har siste catalyst drivere, til mitt radeon 9600.

Likevel er det ganske ustabilt i spill, jeg detter ut, og noen ganger dropper lyd og bilde, for så å komme tilbake. Den kjøledingsen til kortet er meget varm, og jeg brenner meg nesten ved å ta på den....tipper en 70-80 grader. Den blir varm når jeg spiller.

Hva tror dere

ødelakt kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! jeg har siste catalyst drivere, til mitt radeon 9600.

Likevel er det ganske ustabilt i spill, jeg detter ut, og noen ganger dropper lyd og bilde, for så å komme tilbake. Den kjøledingsen til kortet er meget varm, og jeg brenner meg nesten ved å ta på den....tipper en 70-80 grader. Den blir varm når jeg spiller.

Hva tror dere

ødelakt kort?

Det er blitt sagt det at den nyeste driveren til ati ( catalyst ) ødelegger kortet. Jeg har 9600 sjøl, og for og teste dette så har jeg lasta ned den nyeste driveren sjøl, men jeg har ikke hatt noe problemer enda...

Får se etterhvert....

Endret av Leffy
Lenke til kommentar
hmm, plutselig restarte pc'en seg...i et spill. Det lagger litt noen ganger også, hva tror dere det er? RAM eller skjermkort?

Hei, min Pc er oppfører seg helt lik som din i litt nye og bedre spill, tror mitt skjermkort også er ødlagt, den restarter seg selv i f.eks max payne og sånn.

dessuten så har ytelsen blitt halvert!

Tviler sterkt på at det er minne som er noe galt med, det er nok skjermkortet. kansje du kan sende det inn og få et nytt på garantien?

-XP3000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...