akelbo Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Grand Theft Auto VI er lansert i Brasil – på PlayStation 2 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Ja, ser man det! Rockstar kjører en skikkelig retro-linje med et hittil ukjent, underbetalt Brasil-studio! Lenke til kommentar
G Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Har dere fått verifisert at dette er ekte da? GTA 6 er vel tenkt å skulle komme først om noen år. Det ihvertfall ikke snakk om PS4-/Xbone-utgaver det artikkelen skriver om. Tenker nok at denne karen muligens har en bedre antakelse om når GTA 6 skal komme jeg: https://www.youtube.com/watch?v=ENyzMNSkxts Lenke til kommentar
Populært innlegg Nissenakke Skrevet 24. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 24. januar 2017 Har dere fått verifisert at dette er ekte da? GTA 6 er vel tenkt å skulle komme først om noen år. Det ihvertfall ikke snakk om PS4-/Xbone-utgaver det artikkelen skriver om. Tenker nok at denne karen muligens har en bedre antakelse om når GTA 6 skal komme jeg: 27 Lenke til kommentar
G Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Samme kilde som video i forrige innlegg forteller at dette stuntet i Brasil sannsynligvis dreier seg om moddete eldre GTA-spill som er sluppet med tittelen GTA VI til Playstation 2. https://www.youtube.com/watch?v=m5VKd_lOsec Lenke til kommentar
G Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Har dere fått verifisert at dette er ekte da? GTA 6 er vel tenkt å skulle komme først om noen år. Det ihvertfall ikke snakk om PS4-/Xbone-utgaver det artikkelen skriver om. Tenker nok at denne karen muligens har en bedre antakelse om når GTA 6 skal komme jeg: Jeg velger å stole mer på han youtube'ren enn et Reddit-sakset reposting fra akelbo hos Gamer.no På meg så virker youtube'ren NoughtPointFourLIVE å ha bedre bakkekontakt. Endret 24. januar 2017 av G Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Selvfølgelig falsk. V Six 6 faktisk? Ser ut som en tyggegummireklame. Endret 24. januar 2017 av misanthrope Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jenta på bildet er fra Terminator tv-serien som gikk for et par år siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Det er vel noen moddere som har laget sitt eget cover. Mye rart i "u-landene". Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Har dere fått verifisert at dette er ekte da? GTA 6 er vel tenkt å skulle komme først om noen år. Det ihvertfall ikke snakk om PS4-/Xbone-utgaver det artikkelen skriver om. Tenker nok at denne karen muligens har en bedre antakelse om når GTA 6 skal komme jeg: Jeg velger å stole mer på han youtube'ren enn et Reddit-sakset reposting fra akelbo hos Gamer.no På meg så virker youtube'ren NoughtPointFourLIVE å ha bedre bakkekontakt. Lurer på om du faller for alle aprilsnarr også 6 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Med så lite fornuftig ikke-esport-spillstoff som dere har hatt de siste årene, så er det veldig merkelig at dere bruker den lille tiden og ressursene dere har på å publisere slike tulleartikler. Skjerpings! 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Med så lite fornuftig ikke-esport-spillstoff som dere har hatt de siste årene, så er det veldig merkelig at dere bruker den lille tiden og ressursene dere har på å publisere slike tulleartikler. Skjerpings! Hva er fornuftig ikke-e-sportstoff? Hva savner du? Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Personlig smilte jeg godt av denne. Men syns og gamer generelt er alt for stille, og for mye rykter og tullenyheter om spill som allerede er omtalt x ganger. Så personlig skulle jeg ønske meg mindre rykter og bransjenyheter, og mye mye mer spillanmeldelser. Gå mer i bredden, ikke bare se på hva de store gjør... 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Kommentarfelt vaktbikkjer har ikke humor 2 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Smilte nå litt av denne artikkelen jeg da. Passet godt til min sør-amerikanske kaffe....men tror den smaker bedre på lang sikt. Vi klarer vel å tåle en litt tøysete artikkel ca hvert 10. År eller? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Fake news! Vi vet alle at handlingen i GTA VI er lagt til New York, og at hovedpersonen er Super Mario. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg liker at de har kalt spillet for V6, lol, ikke en gang tatt seg bryet med å fjerne "V"en. Lenke til kommentar
Populært innlegg Tan28 Skrevet 24. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 24. januar 2017 Jenta på bildet er fra Terminator tv-serien som gikk for et par år siden. 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå