Gå til innhold

Grand Theft Auto VI er lansert i Brasil – på PlayStation 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere fått verifisert at dette er ekte da?

GTA 6 er vel tenkt å skulle komme først om noen år. Det ihvertfall ikke snakk om PS4-/Xbone-utgaver det artikkelen skriver om.

Tenker nok at denne karen muligens har en bedre antakelse om når GTA 6 skal komme jeg:

Jeg velger å stole mer på han youtube'ren enn et Reddit-sakset reposting fra akelbo hos Gamer.no

På meg så virker youtube'ren NoughtPointFourLIVE å ha bedre bakkekontakt.

Endret av G
Lenke til kommentar

Har dere fått verifisert at dette er ekte da?

GTA 6 er vel tenkt å skulle komme først om noen år. Det ihvertfall ikke snakk om PS4-/Xbone-utgaver det artikkelen skriver om.

Tenker nok at denne karen muligens har en bedre antakelse om når GTA 6 skal komme jeg:

Jeg velger å stole mer på han youtube'ren enn et Reddit-sakset reposting fra akelbo hos Gamer.no

På meg så virker youtube'ren NoughtPointFourLIVE å ha bedre bakkekontakt.

Lurer på om du faller for alle aprilsnarr også

• Liker 6
Lenke til kommentar

Med så lite fornuftig ikke-esport-spillstoff som dere har hatt de siste årene, så er det veldig merkelig at dere bruker den lille tiden og ressursene dere har på å publisere slike tulleartikler. Skjerpings!

Hva er fornuftig ikke-e-sportstoff? Hva savner du?
Lenke til kommentar

Personlig smilte jeg godt av denne. Men syns og gamer generelt er alt for stille, og for mye rykter og tullenyheter om spill som allerede er omtalt x ganger.

Så personlig skulle jeg ønske meg mindre rykter og bransjenyheter, og mye mye mer spillanmeldelser. Gå mer i bredden, ikke bare se på hva de store gjør...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...