Gå til innhold

Animatrix 2 på vei?

Tjohei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Animatrix 1 hadde fett animasjon i begynnelsen.. håper det er det på 2 også.

Matrix 2 og 3 syntes jeg var heller dårlig... kikka på klokka hele tiden... fette effekter, men for en story da... Nei... gleder meg som en unge til LOTR3 jeg... ;)

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar

Om de greier å lage flere gode historier som i Animatrix blir ihvertfal jeg fornøyd.

Ikke for å dra igang en ny Matrixdiskusjon. Men mitt inntrykk er at ganske mange, både filmkritikere og "intellektuelle" på alle nivåer, ikke fikser den "deterministiske" avslutningen. Hadde trilogien hatt en avslutning typ "Mind over machine" hadde nok filmene fått bedre kritikker.

Lenke til kommentar
Åh, digger den "spionfilmen" og den siste, med han gutten som klatrer opp på taket og sier "Neo, I belive. I know it wasn't a dream" før han hopper baklengs! Det er geniale kortfilmer! 

Jeg er helt enig der! De to filmen var konge!

Jeg er forsovit enig i at Matrix er blitt en penge presse (akkuratt som LOTR) Matrix reloaded sugde, men animatrix var sinnsykt bra! :thumbs:

Lenke til kommentar
Bare håper at Animatrix 2 kan få forklart alle de løse trådene som ble hengende igjen etter Matrix 2 og 3... :roll:

Løse tråder etter Matrix Revolutions? Hæ?

Nå er du på dypt vann min venn, hvis en skal kritisere denne filmen

må det vel bli nettop for MANGEL på løse tråder....

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar

the matrix var revolusjonerende og god rett og slett

ettersom de ventet så lenge for å lage revolutions og reloaded på en gang, ble det for lenge mellom...så det hele ble litt gammelt...de to siste filmene mistet lissom litt av glansen som var så spessielt med den første ettersom så mange andre filmer i mellomtiden utnytter liknende effekter...de var rett og slett ikke så revolusjonære og fengende som den første (imho). men animatrix likte jeg, og ikke bare Final flight..

selv har jeg alltid sagt at matrix trilogien hadde gjort seg bedre som anime (hvis gjort i samme eller bedre kvalitet som ghost in the shell), så en ny animatrix = konge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...