Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Buss stopp ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Fotografi betyr lystegning, noe du viser med stor dyktighet i disse motlysbildene dine. Jeg går for v1 med en person i det fjerne. God komposisjon med fin deling av bildeflaten. De andre er også spennende, særlig v3 som tydelig viser konturene av en person. Jeg har tatt mye bilder fra busskur i Oslo og utlandet. Dette er mye vanskeligere på et sted hvor man blir gjenkjent.Hvis jeg hadde tatt de bildene jeg har tatt utenfor hjembyen i hjembyen, ville de fleste trodd at jeg hadde "en skrue løs" og fort blitt byoriginal. Hjemme har jeg kun operert som fugle-, landskap- og stillebenfotograf (amatør). Dette ble litt mye utenfor kritikken av selve bildet. Ha en fin dag! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Velger meg V3 som jeg ser mest abstrakt og som kan snus og vendes alle veier så du får 4 versjoner. Hvis du i tillegg speilvender så kan det bli enda fler. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar og Roar !! Det var ikke noen andre her når jeg tok bildene , så det må være noe som ligner . Jeg ventet til den eneste i nærheten hadde passert bak meg . Motlys er blant mine favorittmotiver . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Likte best V1. Og jeg også ser en person der.. Kanskje kunne bildet fungert også hvis du tok et høyrekutt innafor det nærmeste huset? Bildet blir jo litt høyt og smalt kanskje, men det kan jo være kult det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Likte best V1. Og jeg også ser en person der.. Kanskje kunne bildet fungert også hvis du tok et høyrekutt innafor det nærmeste huset? Bildet blir jo litt høyt og smalt kanskje, men det kan jo være kult det også. Hei Helene Takker for hyggelig , positiv og konstruktiv tilbakemelding. Dere har god fantasi , det var ingen personer der når jeg tok bildet . Bortsett fra meg og det er ikke en selfie . Skal forsøke høyrekuttet som du foreslo , de fleste av oss er vel i utgangspunktet redd for å beskjære til slike format . Men noen ganger passer det bra . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg