Løpegutten Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg angående en serie som gikk på barne-TV i perioden mellom 2000-2008? Serien handlet om en gruppe spøkelser som var animert, de bodde på et slott og en av karakterene hadde briller. Mener jeg husker noe om en kjetting også. Setter stor pris om noen kan hjelpe meg med dette ettersom jeg skal bruke det i konfirmasjonen til min søster. På forhånd takk! MVH Jonatan. Lenke til kommentar
Løpegutten Skrevet 23. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2017 Nei, desverre, men kunne nesten minne litt om Laban. Mener det var flere spøkelser som var søsken. Men det var verken Uhuu, eller Laban. Men takk for bidraget Jarik. Håper virkelig andre kan hjelpe meg her, er helt blank på hva det het! Lenke til kommentar
Løpegutten Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Ikke Casper, Uhuu eller Laban desverre ;-I Lenke til kommentar
michaelou Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Ikke Casper, Uhuu eller Laban desverre ;-I Da er det definitivt Småspøkelsene. (er litt sein men) Endret 29. juli 2017 av michaelou 1 Lenke til kommentar
Løpegutten Skrevet 23. august 2017 Forfatter Del Skrevet 23. august 2017 Ikke Casper, Uhuu eller Laban desverre ;-I Da er det definitivt Småspøkelsene. (er litt sein men) Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå