Gå til innhold

Kvinne kastet av flyet for å sjikanere Trump-supporter i nabosetet

VRK18

31 stemmer

1. 1. Var det riktig å kaste kvinnen av flyet?

• Ja
      30
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt problemet. Folk har blitt kastet ut av fly for mindre enn dette før, og det med rette.

Jeg kan lett se for meg at jeg ville blitt kastet ut av både tog og buss med lignende attitude mot mine medpassasjerer.

Hun argumenterer med at hun har betalt for turen, men et av vilkårene du samtykker til når du kjøper billetten er at du må utvise normal folkeskikk. Hun fikk som fortjent. 

Lenke til kommentar

Vanskelig å si, virker som en ganske vond dame, muligens litt overilt å starte prosessen med å kaste henne av før man prøver litt til å roe henne ned, men vanskelig å si om det virker, så svaret på spørsmålet er vel tja. Jeg tror kanskje de skulle prøvd litt mer (uten at hele forhistorien er klar) å roe gemyttene, men roer man seg ikke ned, så må man nesten kastes av.

AtW

Lenke til kommentar

Det er en uting å lage et stort poeng ut av enkeltsaker, uavhengig av hvor de stiller seg politisk. Dette gjelder alle videoene og anekdotene om Trump-supportere også. Det finnes mange dårlige mennesker der ute, så hvorfor i alle dager skal vi la oss styre av hvem som tilfeldigvis blir filmet og pushet som propaganda på internettet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hæ? Poenget mitt ligger jo i at denne videoen blir spredd. Tror du må utdype litt her.

Ja, videoen ble spredd i dette diskusjonsforumet, og spørsmålet ble reist om det var rett av flyselskapet å kaste passasjeren av. Hvilke politiske oppfatninger partene hadde, burde være saken uvedkommende, og det ble da heller ikke nevnt av innsenderne før du trekker det fram. 

Jeg opplevde en gang at et fly måtte foreta en ekstra landing for å sette av en "farlig brannstifter" (han røyka på do). Dessverre kjenner jeg ikke til hans politiske ståsted; noen hadde sikkert klart å gjøre politikk ut av den episoden også.

Lenke til kommentar

Det finnes mange dårlige mennesker der ute, så hvorfor i alle dager skal vi la oss styre av hvem som tilfeldigvis blir filmet og pushet som propaganda på internettet.

Vi skal ikke la oss styre av det, men dette er symptomatisk for hvordan folk på venstresiden har reagert etter at Trump vant valget. De som liksom skulle være så glade i demokratiet. 

Tja - jeg vil helst slippe å sitte ved siden av folk som får sitt verdensbilde fra siter som "informationliberation.com"...

Hadde videoen vært mer ekte om den var postet på CNN?

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Hæ? Poenget mitt ligger jo i at denne videoen blir spredd. Tror du må utdype litt her.

Ja, videoen ble spredd i dette diskusjonsforumet, og spørsmålet ble reist om det var rett av flyselskapet å kaste passasjeren av. Hvilke politiske oppfatninger partene hadde, burde være saken uvedkommende, og det ble da heller ikke nevnt av innsenderne før du trekker det fram.

Jeg så overskriften, så videoen og tenkte "hva faen har dette med Trump å gjøre". Tittet litt på innleggene og ingen dro det i den retningen, før jeg kom til Gavekort...

Dette har jo bare med normal folkeskikk å gjøre. Det artige er at en person som den dama hadde tilta i vinkel nesten uansett hva hun observerte som hun ikke er enig i. Hun er "en slik en" :p

Edit; Takk for dagens lille, kjente jeg ble litt blidere på mårningen av den der :)

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

Jeg så overskriften, så videoen og tenkte "hva faen har dette med Trump å gjøre". Tittet litt på innleggene og ingen dro det i den retningen, før jeg kom til Gavekort...

Dette har jo bare med normal folkeskikk å gjøre. Det artige er at en person som den dama hadde tilta i vinkel nesten uansett hva hun observerte som hun ikke er enig i. Hun er "en slik en" :p

Edit; Takk for dagens lille, kjente jeg ble litt blidere på mårningen av den der :)

Emnetittel gjorde dette til en sak om Trump-supportere/motstandere, og jeg poengterte at dette var unødvendig. Jeg kommenterte på førstepost, ikke på deltakere i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...