Gå til innhold

Søsterkirkenepå Gran, Hadeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også vært her i arbeidssammenheng på kurs i nærheten, men det var i mine velmaktsdager uten kamera:-) Godt komponert. Som den harde kritikker jeg er, kan jeg nevne at jeg nesten kan lese navnene på gravsteinene på min nye mobil. Det må vises varsomthet her. Mvh Gunnar

Takker for kommentaren Gunnar, er vel på Granavolden Gjestgiveri du har vært på kurs kan jeg tenke meg. Er helt enig med deg angående navn på gravsteiner. Gravstein som sto i forgrunn på midten er av denne grunn klonet bort. De øvrige har jeg bedømt til ikke å være synlige og noe man umiddelbart legger merke til. Tror dette må bedømmes for å være akseptabelt i fotosammenheng på nettet/offentlig utlegging.

Skj

Lenke til kommentar

Jeg har også vært her i arbeidssammenheng på kurs i nærheten, men det var i mine velmaktsdager uten kamera:-) Godt komponert. Som den harde kritikker jeg er, kan jeg nevne at jeg nesten kan lese navnene på gravsteinene på min nye mobil. Det må vises varsomthet her. Mvh Gunnar

Takker for kommentaren Gunnar, er vel på Granavolden Gjestgiveri du har vært på kurs kan jeg tenke meg. Er helt enig med deg angående navn på gravsteiner. Gravstein som sto i forgrunn på midten er av denne grunn klonet bort. De øvrige har jeg bedømt til ikke å være synlige og noe man umiddelbart legger merke til. Tror dette må bedømmes for å være akseptabelt i fotosammenheng på nettet/offentlig utlegging.

Skj

Flott Ragnar, likte bildet veldig godt og du har rett med hensyn til navnet på kursstedet hvor jeg vært to ganger på korte ukeskurs. Fikk anledning til å studere disse flotte kirkene på nært hold. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Flott på søsterkirkene og som du har formidlet veldig bra.

Har selv vært der flere ganger , senest i min yngste sønns konfirmasjon

Fint sted der kirkene ligger høyt i terrenget. Du kjenner jo stedet og omgivelsene godt regner jeg med. Takker for hyggelig kommentar.

Skj

Lenke til kommentar

Hei, Ragnar.

Et godt komponert bilde, der både ståsted og kameravinkel bidrar til at kirkene kommer godt fram, - uten trær eller bygninger som tar oppmerksomhet !

Vennlig hilsen

Albert.

Som nevnt i teksten til bildet har jeg vært der noen ganger de siste 2-3 år, blant annet med tanke på fotografering. Lysforholdene er viktig, og jeg fant de på det beste denne gang synes. Takk for kommentaren !

Skj

Lenke til kommentar

Kunne faktisk godt have tænkt mig endnu mere af de sukke isbelagte træer i venstre side..ser smukt ud..billede med god stemning måske noget koldt :-) Mvh Suss

Muligheter for flere utsnitt, blant dette med mer av trærne på venstresiden, men valget falt på denne varianten Suss, men takk for hyggelig kommentar !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...