notarget Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 snø som daler ned? http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/snow.htm slik blir vi i julesteming av Det hadde vært fint. Men bare på forsiden av hw.no Ikke i forum delen. Tror du veit hvorfor Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hehe, jepp.. for mye blir for plagsomt men forsiden hadde det vært bra på Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tror nok det kommer til å bli irriterende på fremsiden også jeg etter en stund. ! Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Reinsdyr! Reinsdyr! Reinsdyr! Reinsdyr! Reinsdyr! Reinsdyr! Reinsdyr! Reinsdyr! Endret 3. desember 2003 av [BiGG] Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Til alle som venter på reinsdyr så må jeg nok skuffe. Hardware har aldri hatt noen reinsdyrsmod på HW.no, men det var en bjelle-lignende sak som satt oppe i høyre hjørne av logoen. Ryktene sier at den kommer på plass til helgen i alle fall. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tror nok det kommer til å bli irriterende på fremsiden også jeg etter en stund. ! Få få fram en on/off knapp oppi i høyre hjørnet. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 snø som daler ned? http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/snow.htm slik blir vi i julesteming av Jeg blir i julestemning av snø som daler ned utenfor vinduet mitt. Men snø som daler ned på en nettside er bare utrolig irriterendes! Lenke til kommentar
morfin Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nå har julemoden kommet! Sånn at dere er klar over det. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nå har julemoden kommet! Den va no væl fin! Men at det daler snø ned håper jeg ikke det blir no av . Så sinnsykt irriterende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå