Knut S Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 flaggspett 3 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hei, Knut. Flaggspett er relativt sky og lettskremt, men du har fått to gode bilder av denne flotte fuglen. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 23. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2017 Hei, Knut. Flaggspett er relativt sky og lettskremt, men du har fått to gode bilder av denne flotte fuglen. Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Albert . Det siste bildet er en liten bildefil bare da jeg måtte laste den opp via face book dessverre Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Ikke hel uvanlig at flaggspetten forsøker seg ved fuglebrettene. Fine positurer på spennen her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Ikke hel uvanlig at flaggspetten forsøker seg ved fuglebrettene. Fine positurer på spennen her. Mvh Ragnar Mener spetten. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 23. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2017 Ikke hel uvanlig at flaggspetten forsøker seg ved fuglebrettene. Fine positurer på spennen her. Mvh Ragnar Takk for kommentar. Ja den er hos oss ofte men ikke alltid jeg kommer like nært som her. Men lettest å komme nærmere mens den spiser. Men nøtteskrike har jeg enda ikke lykkes å få bilde av Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Ikke hel uvanlig at flaggspetten forsøker seg ved fuglebrettene. Fine positurer på spennen her. Mvh Ragnar Takk for kommentar. Ja den er hos oss ofte men ikke alltid jeg kommer like nært som her. Men lettest å komme nærmere mens den spiser. Men nøtteskrike har jeg enda ikke lykkes å få bilde av Ikke jeg heller når det gjelder nøtteskrike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg