OHJohansen Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Nok en kinesisk produsent hiver seg på den nye trenden.RYKTE: Snart slippes enda en rammeløs mobil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Kan ikke noen fortelle dem at dette ikke er en så god ide? 1 Lenke til kommentar
TheTaurex Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Kan ikke noen fortelle dem at dette ikke er en så god ide? Er jo en annen måte å hanke inn litt ekstra fra dem som mister mobilen i bakken og de mindre uheldige. Så for dem er det en knallgod idè da de får inn penger samt en mobil som ser lekker ut, men i ren praksis er det ikke så allvendelig. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Kan ikke noen fortelle dem at dette ikke er en så god ide? Hvorfor er det ikke en god ide? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Får håpe de store og kjente hiver seg på den trenden. Å ha hele fronten som skjerm er tiltalende. 5" blir brått en mer fornuftig størrelse å putte i lomma. Lenke til kommentar
Venator Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Kan ikke noen fortelle dem at dette ikke er en så god ide? Hvorfor er det ikke en god ide? Jo mindre de ignorerer touch langs kantene, kommer du til å trykke på skjermen konstant. Gjerne slette et par epost, åpne random apps og litt andre godsaker. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Men et skikkelig batteri er det ingen mobiler som har Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 For å unngå å slette epost og mer ved trykk på kantene kan app-pogrammererne gjøre det sånn at ja og nei, tastene er i midten av skjermen og ikke nærmest kanten av den. Jo flere mobilprodusenter som lager sånne skjermer jo mer nytenkende må andre være. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Dere som er imot skjermer med liten/ingen kant. Bruker ikke dere beskyttende deksel utenpå telefonen? Det gjør jeg og når man da har den originale rammen + beskyttelsen utpå så blir det ganske tykt. En rammeløs skjerm vil gjøre det slik at det ser ut som en vanlig telefon selv med deksel på. Dette ser jeg på som et stort pluss.Verre er det med edge-skjermene som er mer plagsomme en hjelpsomme. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Kan ikke noen fortelle dem at dette ikke er en så god ide?Hvorfor er det ikke en god ide? Jo mindre de ignorerer touch langs kantene, kommer du til å trykke på skjermen konstant. Gjerne slette et par epost, åpne random apps og litt andre godsaker. Og du har brukt en mobil som har skjerm helt til kanten så du vet det er sant? Vel, min forrige mobil var en Galaxy S7 Edge og siden desember har jeg brukt en Xiaomi Mi Mix. Det er ikke noe problem med feilregistrering av touch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg