Jimmyag Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Sidensvansen er en flott fugl og på det bildet her kan vi se hvor fin den er. kanskje litt lite kontrast? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Sidensvansen er en flott fugl og på det bildet her kan vi se hvor fin den er. kanskje litt lite kontrast? Hei, Jimmyag. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg har brukt kontrastverktøyet i Photoshop på dette bildet, men stoppet idet fargene begynte å bli påvirket. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Hei mann, Albert Et fint bilde av sidensvans og jeg håper på noen flokk her i byen, ner lyset nå kommer tilbake M v h Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! At sidensvans trekker så langt nord, visste jeg ikke. Vennlig hilsen Albert. Hei Igjen AlbertHar sett flokker med 100 sidensvanser men bruker være ca 30 til 50 men obsas ikke vært år. Vhær en lita flokk med ca 30 før jula ved skolen. Ikke mulig at fange dem då det vhær mørketia, M v h Leif Hei igjen, Leif. Flokken som var her i dag, var på omtrent 30 individer, antar jeg, - det er kanskje en "normalflokk" ? Vennlig hilsen Albert. Hei igjen Albert Ja omtrent 30 høres rimlig ut, normalflokk og den på ca 100 individer jeg sett, er veldig uvanlig M v h Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg slutter meg bare til superlativene jeg Albert. Det var jo artig at du omsider fikk festet denne til brikka også. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg slutter meg bare til superlativene jeg Albert. Det var jo artig at du omsider fikk festet denne til brikka også. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det var en god følelse da sidensvanser endelig kom på "skuddhold". Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg