Gå til innhold

Sidensvans ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får finne fram litt gjæra bær så den får sjansen til å bli litt på druen som det heter.

Ikke uvanlig å se skitfulle sidensvanser som sover ved juletider.

Bildet det bilir det vanskelig å finne noe negativt på.

Detaljene ikke så sylskarpe, men fugler anses jo for å være mjuke individer så da må dettew være godkjent.

Roar

Lenke til kommentar

Du får finne fram litt gjæra bær så den får sjansen til å bli litt på druen som det heter.

Ikke uvanlig å se skitfulle sidensvanser som sover ved juletider.

Bildet det bilir det vanskelig å finne noe negativt på.

Detaljene ikke så sylskarpe, men fugler anses jo for å være mjuke individer så da må dettew være godkjent.

Roar

Hei, Roar.

Mange takk for hyggelig og informativ tilbakemelding !

At denne arten har "hang til det sterke" var nytt for meg,

- kanskje den burde vært kalt "cidersvans" ... .

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at er en flink fuglefotograf. Jeg har årlig besøk av denne i rognebærskogen min, men tviler på at jeg har noen med din kvalitet. Mvh Gunnar

Hei, Gunnar Fagerli.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Jeg mener å ha sett et bilde med sidensvans signert "Gunnar Fagerli" for ikke lenge siden, og det var ordentlig fint !

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei mann, Albert

Et fint bilde av sidensvans og jeg håper på noen flokk her i byen, ner lyset nå kommer tilbake :) 

M v h

Leif :cool: 

Hei, Leif.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

At sidensvans trekker så langt nord, visste jeg ikke.

Vennlig hilsen

Albert.

Hei Igjen Albert

Har sett flokker med 100 sidensvanser men bruker være ca 30 til 50 men obsas ikke vært år. Vhær en lita flokk med ca 30 før jula ved skolen. Ikke mulig at fange dem då det vhær mørketia,

M v h

Leif

Lenke til kommentar

Hei mann, Albert

Et fint bilde av sidensvans og jeg håper på noen flokk her i byen, ner lyset nå kommer tilbake :) 

M v h

Leif :cool: 

Hei, Leif.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

At sidensvans trekker så langt nord, visste jeg ikke.

Vennlig hilsen

Albert.

Hei Igjen Albert

Har sett flokker med 100 sidensvanser men bruker være ca 30 til 50 men obsas ikke vært år. Vhær en lita flokk med ca 30 før jula ved skolen. Ikke mulig at fange dem då det vhær mørketia,

M v h

Leif

Hei igjen, Leif.

Flokken som var her i dag, var på omtrent 30 individer, antar jeg, - det er kanskje en "normalflokk" ?

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde av denne vakre fuglen , skarp og detaljert i fjærdrakten og med fine farger samt flott og dus bakgrunn .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...