KjellV Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 For cirka 10 minutter siden satt jeg med datamaskinen min og plutselig klikka hele dritten Det var akkurat som om space ble holdt inne hele tiden. Jeg reboota og problemet var der fortsatt. Kobla deretter fra tastaturet og starta maskina opp på nytt og resultatet: Ingen endring. Prøvde deretter å resette CMOS men også dette var uten resultat. Noen som har peiling på hva som er galt? Skal prøve å feilsøke litt mere nå, håper på raske svar. Er hastesak dette, historieprosjektet mitt ligger på den maskinen og jeg skulla hatt tak i det (ligger på S-ATA disk, er ikke S-ATA på denne maskinen). Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 skjønte ikke helt hva som var galt.. space blir holdt inne hele tiden??? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hva om du booter på en oppstartsdisk og ser om problemet oppstår i DOS. Da har du fastslått om problemet er windows relatert eller ikke. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Skulle vel kanskje lagt til at det kommer lyder når jeg er ved POST-screen. Disse lydene er de samme som når jeg har trykket på knapper ved tidligere anledninger. Endret 1. desember 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 disse pipelydene betyr sannsynligvis ettellerannet. Sjekk manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 "Pipelydene" betyr at en knapp på tastaturet blir holdt inne Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bytt tastatur og mus. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 trodde du mente sånne andre jeg Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Bytt tastatur og mus. Hehe, jeg fann ut at det var musen Endret 1. desember 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Så du har pipende mus... som henger... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hehehe, den var ny... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Så du har pipende mus... som henger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå