TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 Fluelue Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Bare hopp over denne, med ønskelig: Komite!! Hva er det? Aldri hørt om før nå. Jeg ble like grønn, slev om jeg googlet på det. Endret 25. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Bare hopp over denne, med ønskelig: Komite!! Hva er det? Aldri hørt om før nå. Jeg ble like grønn, slev om jeg googlet på det. Aldri hørt om komite? Det betegner et utvalg av en forsamlings medlemmer, som innehar visse verv (dvs kan avgjøre forskjellige saker og hendelser) Olympisk komite, stortingskomite, osv Under ser du Askim kommune sin komite for samfunnsutvikling Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Bare hopp over: Bare hopp over denne, med ønskelig: Komite!! Hva er det? Aldri hørt om før nå. Jeg ble like grønn, slev om jeg googlet på det. Aldri hørt om komite? Det betegner et utvalg av en forsamlings medlemmer, som innehar visse verv (dvs kan avgjøre forskjellige saker og hendelser)[/size] Olympisk komite, stortingskomite, osv[/size] Under ser du Askim kommune sin komite for samfunnsutvikling[/size] [/size] Jeg klarer ikke å skjønne. Du må nok si på en annen måte. Like grønn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Bare hopp over: Bare hopp over denne, med ønskelig: Komite!! Hva er det? Aldri hørt om før nå. Jeg ble like grønn, slev om jeg googlet på det. Aldri hørt om komite? Det betegner et utvalg av en forsamlings medlemmer, som innehar visse verv (dvs kan avgjøre forskjellige saker og hendelser)[/size] Olympisk komite, stortingskomite, osv[/size] Under ser du Askim kommune sin komite for samfunnsutvikling[/size] [/size] Jeg klarer ikke å skjønne. Du må nok si på en annen måte. Like grønn. https://no.wikipedia.org/wiki/Komit%C3%A9 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Kandidatflue Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Batteripikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg