robgar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei hvordan henter man data fra en server og skriver det i en fil, er det noen som har et script? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan du utdype det litt mer takk Lenke til kommentar
robgar Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 http://tn-d2ol-stats.homeip.net/allelag Jeg vil at antal kandidater fra Ars Technica Team Frozen Yogurt skal skrives på en fil og antal kandidater fra Team Norway skal skrives i samme fil, og differansen mellom de to Lenke til kommentar
robgar Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Den serveren det ligger på oppdaterer seg hver time. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 umulig å si uten å vite hvilke tjenester servern tilbyr. Uansett er det et long shot med javascript. Føler meg ikke mann nok til å ta det på meg. Sorry Lenke til kommentar
robgar Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Tjenesten skal brukest til å logge seg på og encryptere hemmelig informasjon www21.brinkster.com/dottendotnet/test/ br.navn=teamnorway ps =teamnorway Endret 1. desember 2003 av robgar Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 javascript har ikke tilgang til å skrive/lese filer. monster-sikkerhetsrisiko hvis den hadde det. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Java da? Endret 1. desember 2003 av robgar Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 håper ikke det. det er opptil brukeren å godta eller ikek godta hva tredjeparts programmer får lov til å gjøre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Java da? Nei. PHP er tingen vettu! Lenke til kommentar
robgar Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Hvordan får jeg støtte for php på min maskin? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 å gjøre noe som dette blir vanskelig med mindre du er villig til å lære deg et eller annet programmerigsspråk. php brukes mest til å generere html for www-sider. jeg kan anbefale perl istedet for, det er mer fleksibelt og har mange flere muligheter for whatever du måtte ønske stikk gjerne innom perl-forumet hvis du vil ha tips til hvordan komme igang eller noe annet. Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg ville gått for java! Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 <iframe> taggen da? går det an å bruke noe lignende? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har ikke noe å si hva du bruker av html. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 å gjøre noe som dette blir vanskelig med mindre du er villig til å lære deg et eller annet programmerigsspråk. php brukes mest til å generere html for www-sider. jeg kan anbefale perl istedet for, det er mer fleksibelt og har mange flere muligheter for whatever du måtte ønske stikk gjerne innom perl-forumet hvis du vil ha tips til hvordan komme igang eller noe annet. Perl er et godt alternativ, men jeg ville allikavel gått for php. Men som Torbjørn sier, det blir vanskelig uten å lære deg et programeringsspråk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå