wospellern Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hei dere . jeg spiller wow . og idag kom jeg i enn diskusjon med enn random person fra enn annen server i en bg . Men etter bg'n spamma han meg med dritt slening i wisper chaten . og så fortalte han at han drev og pinga IP adressen min lurte på om jeg brukte proxy osv og sa han ville hacke meg . Jeg lurer på hvordan merker jeg om han/hun har hacket meg ? Kan man være istand til og hacke meg ? bare ved og vite charecter navne i spille ? hva burde jeg gjøre ? Lenke til kommentar
wospellern Skrevet 23. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2017 Nei, slapp av. Ok så det er ikke mulig å gjøre det bare ved å prate med noen på wow ? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Å hacke noen krever litt mer enn en liten prat på WoW ja. Lenke til kommentar
wospellern Skrevet 23. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2017 Å hacke noen krever litt mer enn en liten prat på WoW ja. Ok godt å høre . jeg var redd han ville hacke meg og putte pc'n full av virus jeg nå hehe Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Du er ikke hacka. Ett godt tegn er at han "pinger deg", det har ingenting med hacking å gjøre Virker som en som prøver å være tøff, men ikke har peiling på hva han driver med. Ingenting å være bekymret for. Og han får ikke IP`n din ved å chatte med deg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå