Bytex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Hehe, hørte nettopp på TVNorge-nyhetene at ei jente hadde brasa gjennom vinduet på en REMA-butikk i Kristiansand idag. Hun hadde tatt feil av gasspedalen og bremsepedalen Fyren som jobba i kassa skjønte pointet når han så en L i bakruta. De hadde filma inni butikken, var velta flasker og handlekurver utover alt. Jenta var veldig lei sei og har sverget på at hun ALDRI skal kjøre en bil selv mere, noensinne. Endret 1. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
above Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hahahahahhahaha, godt jobba svenske jente SÅ det jeg også og på forsiden av Bergens tidende i dag. Jeg la merke til en velldig stor L hahahaha, lol Lenke til kommentar
above Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hahahahahhahaha, godt jobba svenske jente SÅ det jeg også og på forsiden av Bergens tidende i dag. Jeg la merke til en velldig stor L hahahaha, lol EDIT: Det var ****** meg ikke i Kristiansand, det var i Bergen på Minde Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 att det går ann! kjipt for hun nå! fått bilskrekk for livet! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Stakkars jente Men komisk var det... Endret 2. desember 2003 av Pomfri Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) irriterer meg at folk limer den L 'en fast i bakruta f.eks... 90% av de med L jeg har sett er folk som ikke gidder fjerne den.. Butikken kan nok betale skadene med inntekten fra salget av det klippet tenker jeg (de hadde vel et overvåkingskaera som filmet det??!) Endret 2. desember 2003 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hehe, søstra mi gjorde det samme med garasjedøra vår for en 15 år siden Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 kjerringer bak rattet neida, temmelig pinlig for jenta da Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Fort gjort å gjøre feil i bilen, skal vedde på at ingen som har skrevet her er 100% frie selv. Det eg husker best er da eg fiklet med kasettspilleren i far sin bil mitt i stavanger sentrum, eg kjørte, bilen foran stoppet for en fotgjennger, det så ikke eg, bang? Meget fort gjort å gjøre feil i traffikken. Men ja stakkars jente, håper hun kjører snart igjen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hun skal visst få gratis kjøretimer også nå da! Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hun skal visst få gratis kjøretimer også nå da! Trur ho trenger det ja.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hun skulle få "så mange hun trengte!" Kan bli en del det da... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Heh, det ser passe sykt ut ja Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Lol! Er jo butikken rett nedenfor meg! HAHA!!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Lol! Er jo butikken rett nedenfor meg! HAHA!!!! Har du nettop funnet ut av dette? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Heh, det ser passe sykt ut ja Det var bra kjørt . Seriøst det ringer vel en eller annen bjelle når kjerra beveger seg inn i REMA butikken? Vi har faktisk bremser på bilene våre for en grunn. Herregud, kjerringa burde ikke kjøre mere bil imho. Det er vel ikke slike som kommer over i feil kjøreretning og dreper andre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Nei, slike kommer seg ikke ut på motorveien engang, heldigvis. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Lol! Er jo butikken rett nedenfor meg! HAHA!!!! Har du nettop funnet ut av dette? Har ikke vært hjemme på en stund. Skal dit idag og ta en titt på skadene. Det sykeste!!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Stygt å le av noe slikt, men jeg bare MÅ... Så: Endret 8. desember 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå