eUnaas Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 jeg er møkka lei å hele tiden få "feilmeldinger om at programmet har utført en ulovlig opperasjon" JEg har flere programmer på pc'en som jeg får denne feilmeldingen på heletiden... det hjelper ikke å reinstalle dem heller... er de noe jeg kan gjøre mot det? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Tidenes beste feilmelding!! Gi oss noe mer å jobbe utifra da... OS, hovedkort, programmer, feilmeldinger osv. MÅ være med. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 ja, det er sikkert noe med dem møkka pc'en min også! :smile: har en overklokket Pentium 200MMx (uten vifte!) så jeg kan ikke ha over 19 grader i rommet for da klikker det for pc'en... har akkuratt kjøpt med ram, så jeg trur ikke det kan være den. noen av programmene er kazaa, morpheus, grokester ... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 OS og hovedkort? Nyeste bios og drivere? Prøv å ikke overklokke. Begynte problemene etter at du satte i minne-brikken? Prøv isåfall uten. Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Kaaza,Morpheus osv....? Kan det ikke være noe rart med nettverkskortet ditt og/eller driverne til dette? Kanskje du har Jensen-kort....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå