Gå til innhold

Innvandrere direktesendte voldtekt på Facebook.

geita_

Anbefalte innlegg

«Denne voldtekten ble sendt live på en Facebook-gruppe og det var flere personer som meldte fra etter å ha sett sendingen. Politiet dro til den aktuelle leiligheten hvor tre menn og én kvinne oppholdt seg. De tre mennene ble pågrepet på stedet og ble senere anholdt».

http://www.dagbladet.no/nyheter/skal-ha-direktesendt-voldtekt---hvordan-kan-man-gjore-noe-sant-mot-ei-jente/66896410

Ja.. berikelsen lar ikke vente på seg, og vi er bare i Januar.

Blir spennende å se oppslutningen til SD framover nå... :)

Endret av geita_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

«Denne voldtekten ble sendt live på en Facebook-gruppe og det var flere personer som meldte fra etter å ha sett sendingen. Politiet dro til den aktuelle leiligheten hvor tre menn og én kvinne oppholdt seg. De tre mennene ble pågrepet på stedet og ble senere anholdt».

http://www.dagbladet.no/nyheter/skal-ha-direktesendt-voldtekt---hvordan-kan-man-gjore-noe-sant-mot-ei-jente/66896410

Ja.. berikelsen lar ikke vente på seg, og vi er bare i Januar.

De burde vel ha sendt det fra en hytte i Hemsedal for å unngå noe trøbbel ...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fy søren, han ser jo helt kokko ut. Står og ler og retter på frisyren og tar en slurk fra koppen liksom.  :confused:

(er det hun til høyre som er voldtatt, hun som er sladdet? Hun virker jo også litt rar. Jeg skjønner ikke helt hva hun snakker om. Men om hun er mentalt tilbakestående og de har voldtatt henne aner jeg ikke hva som skjer. Kan straffen bli større? Eller mindre?)

Endret av Kablam
Lenke til kommentar

Det er fritt frem å gjøre som man vil med (...) ikke-muslimske damer så lenge de ikke har mensen.

http://skepticsannotatedbible.com/quran/women/long.html

Hvilket vers refererer du til?

Det finnes ingen vers som sier det, men om du vil beskytte Islam i den hensikt å fremme kvinnesynet deres er du på vei inn i en debatt du ikke vil inn i. Kvinnesynet i Islam er grusomt og tilhører fortiden, vil du ha referanser eller skal vi legge ballen død der?

Lenke til kommentar

Det verste med denne historien er at det viser hvor vanskelig det er å få folk straffet for voldtekt.

Hvordan viser denne historien det?

Hvis det hele er filmet bør de blir fengslet på dagen og dømt innen noen få dager. Jeg stoler selvsagt ikke på media, men det jeg har lest er at politiet fortsatt funderer på skyldspørsmål og fortsatt leter etter bevis.

I tillegg har det kommet ut en "forsvarstaktikk" fra de kriminelle som muligens kan fungere.

Jeg håper virkelig de blir dømt og at straffen blir streng, men saken virker ikke så klar som den burde være.

Men, på den andre side, så var det ifølge noen medier, nettopp en fyr fra Sveits som ble dømt for voldtekt fordi han tok av kondomen. Det blir litt tåpelig. Samtidig er straffene for faktisk voldtekt altfor milde, og altfor få saker blir forfulgt og dømt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...