apple27 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg har bestilt en time hos NAF for eu kontroll, men i dag speilglass knust under bilvask, nesten 20% er borte. Kan bilen få godkjent med knust speilglass? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Sidespeilene skal ikke være knust eller sprukket 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Tidligere fikk man 1r feil på glass og på lykter og slikt, det har blitt 2r feil nå.. Litt usikker hvordan de tar graderer sidespeilene.. Men siden det er glass, vil jeg anta at det er en 2r feil.. Så da blir det ikke godkjent i en EU kontroll.. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Det går nok dårlig ja. Husk at det ofte er mulig (selv om merkeverksted sier noe annet) å kjøpe bare speilglass og skifte selv. Fort en tusenlapp eller så spart. Lenke til kommentar
hell-in Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Vil ikke få godkjent denne type feil. Kan jo skifte ut kun selve glasset/speilet. Kjøp hos en glassmester hvis ikke vil kjøpe hele speilet nytt da. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Kjøp nytt speil på bildeler.no Kostet meg ikke mange hundrelappene. Tok heller ikke lang tid å bytte. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Nå vet vi ikke hva slags bil og speil det er, dette kan være alt fra ganske billig til veldig dyrt. Husk at speilglass ikke er bare speilglass lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå