Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor må hun ha kontakt?

Anbefalte innlegg

Var sammen med eksen i litt over to år. Hun slo opp pga manglende følelser og fant seg en annen to uker før hun fikk jenteballer til å slå opp. Dette skjedde i fjor sommer, i ettertid har vi prøvd å være venner, men jeg takler det ikke da hun bruker meg som reservekjæreste. Kuttet kontakt i en måned før hun tryglet seg tilbake til å møtes igjen. Det gikk et par uker før jeg kuttet kontakten igjen, hun holder meg for gress.

Nå har det gått 3 måneder uten kontakt før jeg får en melding på størrelse med en harry potter-bok. Forklarer årsak til brudd, hvordan hun føler det og hvor mye hun savner meg. Hvorfor kan hun ikke gå videre? Det var til tross hun som slo opp. Er ikke den nye typen bra nok? Er det vanskelig å innse at han som hadde selvmordstanker pga bruddet(ja, jeg ser hvor dumt det er i ettertid) faktisk klarer seg fint uten henne?

Jeg vet med meg selv at hvis jeg hadde funnet meg en kjæreste ville jeg ikke ha noe behov i det hele tatt i å noen kontakt med eksen. Forvirret..

Anonymous poster hash: dac6b...64a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet med meg selv at hvis jeg hadde funnet meg en kjæreste ville jeg ikke ha noe behov i det hele tatt i å noen kontakt med eksen. Forvirret..

Saken er enkel: hun vil ha deg ventende på henne og som ekstra kjæreste, og du har fremdeles noen følelser for henne igjen som ikke vil forsvinne før du tar en skikkelig pause fra henne, og dette vet hun. Det er hvorfor hun virker så desperat nå. Som reveenka sa ''La han gå, la han gå, jeg trenger ikke hans råd''.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes det er vanskelig å ikke ha kontakt, men det er tusen ganger verre å ha kontakt. Det er fordi at de gangene typen ikke er hjemme(langdistanseforhold) er det akkurat som vi er kjærester, kysser, sover sammen osv. Når hun er sammen med han blir jeg deprimert av å tenke på at de gjør det samme, derfor er det bedre for meg å distansere seg.

Hvor lenge er det vanlig å tenke på eksen? Går ikke en time uten at jeg tenker på henne, men jeg gråter ikke lengre og sover godt om natta.

Lenke til kommentar

Åh jesus, hun har sex med dere begge. 

Hør her; mest sannsynlig så gjorde hun det samme mens dere var i ett forhold også, du fant nok ut av at hun hadde funnet en annen 2 uker før forholdet offesielt tok slutt men jeg vil vedde jævla mye på at det hadde holdt på leeenge før det. 

Du vil IKKE komme videre hvis du fortsetter å la henne kødde meg deg og bruke deg. DU må stå opp for deg selv og si at nok er nok og at du er ferdig med det! 

Det tok meg to år å komme helt over min første seriøse kjæreste, og da to år UTEN KONTAKT for kontakt vil alltid minne deg igjen på alt du savner. Våre hjerner er litt dumme sånn sett, vi ser tilbake på ting og selektivt ''glemmer'' alle de føle tingene som var der også.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Nei, vi har aldri hatt sex når vi har sovet sammen, bare nesten. Jeg vet også at hun ikke var utro de to siste ukene, da vi var på ferie sammen, de snakket bare sammen på tlf hele tiden.

Buffy: Forsøkte eksen din å kontakte deg eller blokkerte du fullstendig?

Vi snakket først sammen men det dabbet av da han innså at når det er slutt så er det slutt. Jeg sier det tok 2 år å komme over han fordi det tok så lang tid for meg å få det såpass på avstand at jeg kunne tenke tilbake på det og ikke bli lei meg når jeg tenke på hva som kunne ha vært, hva som var og alt det gode jeg sa nei til.

Lenke til kommentar

Nei, vi har aldri hatt sex når vi har sovet sammen, bare nesten. Jeg vet også at hun ikke var utro de to siste ukene, da vi var på ferie sammen, de snakket bare sammen på tlf hele tiden.

Buffy: Forsøkte eksen din å kontakte deg eller blokkerte du fullstendig?

Hun er utro mot han med deg, du kan vedde på at hun har gjort det samme med deg. Om ikke du er happy med å være elskeren til exen din mens hun er sammen med noen andre må du bryte all kontakt. Ingenting å lure på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...