Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med bl.a Outlook innlogging på Opera etter systemkræsj. Hvordan løse dette?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et kræsj på PCn. Det var slik at ca et minutt etter jeg slo på maskina, så låste alt seg. Jeg måtte slå av maskina og starte på nytt, men med samme problem. Så lot jeg maskina stå på i flere timer og etter det funket alt igjen. Men jeg har mistet Outlook kontoen min, når jeg taster på logg på, skjer det ingenting. Jeg kan da opprette en ny, men det er da mye på denne jeg har brukt for. Under kræsjet kom det opp at Java ikke fungerte, jeg har da oppdatert Java. Noen som vet hvorfor jeg ikke kommer inn på min Outlook konto ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken nettleser bruker du, og har du eventuelt prøvd å bruke en annen nettleser?

Kan også være greit å slette midlertidige filer i nettleseren. Ulike fremgangsmåter ut i fra hvilken nettleser du har, men du kan f.eks laste ned og kjøre CCleaner, så sletter du midlertidige filer i alle de vanlige nettleserene der ute.

Tror løsningen ligger der.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Opera. Jeg åpnet Internett Explorer og der kom jeg inn i Outlook. Konklusjon er at det er noe jeg må gjøre i Opera. Eneste jeg kan se i Opera-innstillinger er slette surfedataer, det har jeg gjort. Men det er visst en plass en finner Hurtigbuffer og Tilbakestilling av innstillingene til nettleseren, men det finner jeg ikke i Opera ?

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd CCleaner uten at det har hjulpet. Det er litt pussig, det er et forum som heter Opera-forum for nettleseren, men det kommer jeg heller ikke inn. Men på andre sider jeg må logge meg inn, går det greit. Men skulle da vært inn på forumsiden i Opera.

Lenke til kommentar

Øverste venstre hjørne: Klikk på "Opera meny"

Du kan også prøve ctrl-shift-N som gir deg et nytt privat vindu. Da er Opera i "Demens-modus" og vet ingenting om hva du har gjort før.

Ole

Endret av Ole3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...