FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 *LESE TOPIC* Skal kåre den/de beste julesangen(e) Jeg personlig er litt usikker nå, men skal si min mening senere. Håper mange svarer, jeg er i julestemning (julekalenderen er her) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det må nesten være : Chris Rea - Driving home for Christmas Tradisjonell og god Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det må nesten være :Chris Rea - Driving home for Christmas Tradisjonell og god Cola theme'en ja(= God den! Lenke til kommentar
jaha Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jingle bells rock er en av mange favoritter jeg har =) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Kan si meg enig i de to innleggene som har kommet, ønsker fler (gjerne norske da)! Lenke til kommentar
jaha Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 The Julekalender - Støveldance den er jo nesten norsk, og med fart i seg! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Hehe, ja, den er jo det Skal se The Julekalender og Nissene på Låven i kveld ass Det blir Niiiiiice... Senere på kvelden er det sikling på lude 2 i kalenderen Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 The Julekalender - Støveldance den er jo nesten norsk, og med fart i seg! Blir for utradisjonell... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Den er ikke akkurat det nei, og det er jo litt av poenget med jula, mener no' jeg... Hva med Glade Jul? KOS Lenke til kommentar
jaha Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Vazelina Bilopphøggers - Hjul-jul i jul den er jo norsk også da Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Per Aspelin - Plutti Plutti Plott Det albumet gir JUL i stua. Gøy for store og små barn. Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 bing crosby - white christmas er fin Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bing Crosby - Merry Christmas. Det blir ikke mer jul enn dette! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Deilig er jorden (hellig er atombomben) er ganske fin synes jeg må dog synges av kompetent kor Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bobby Helms - Jingle Bell Rock Dean Martin - Rudolph The Red-Nosed Reindeer John Lennon & Yoko Ono - Happy X-mas (war is over) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Feilpostet. Vi musikkinteresserte har fått et eget forum under offtopic : ) Julealbumet til Phil Spector har bare knallbra låter, ellers har vi jo Per Asplin som Øyvind Dahle nevner. Wham med Last Christmas og Nat King Cole med Christmas Song (Chestnutts Roasting On An Open Fire) er jo også to godlåter som bør nevnes. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det må nesten være :Chris Rea - Driving home for Christmas Tradisjonell og god COLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Takker for alle innspill, dette passer bra i disse juletider (uten snø, dog) Håper fortsatt flere har anbefalinger. Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Santa Baby med Kylie Minouge Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 O helga natt. Med en massiv tenor! eller et _enormt_ kor *frysninger* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg