smort1 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 White & blue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Vi hadde noe som lignet på dette vi også i november, etter det har det vært mest grønn vinter her i lavlandet ved Oslofjorden. Lyseblått og hvitt er fint sammen det Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Vakkert så lenge det varte. Her i Oslo har asfaltjungelen stort set fått råde så langt i vinter. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hei mann, Svein Fint vær, vinter bilde. Kunne vært hos meg, lavet ned snø på søndagen så må brøyte snø med traktor M v h Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Vi hadde noe som lignet på dette vi også i november, etter det har det vært mest grønn vinter her i lavlandet ved Oslofjorden. Lyseblått og hvitt er fint sammen det Mvh. Rolf Takker, Rolf! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Vakkert så lenge det varte. Her i Oslo har asfaltjungelen stort set fått råde så langt i vinter. Roar Takker, Roar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Hei mann, Svein Fint vær, vinter bilde. Kunne vært hos meg, lavet ned snø på søndagen så må brøyte snø med traktor M v h Leif Takker, Leif! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Hei mann, Svein Fint vær, vinter bilde. Kunne vært hos meg, lavet ned snø på søndagen så må brøyte snø med traktor M v h Leif Takker, Leif! Bare hyggelig !!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg