War Related Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Hadde tenkt meg å kjøpe EVGA SuperNOVA NEX 650W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply fra amazon, men den kommer med en 3 spiss stikkontakt, og hjemme hos meg har jeg bare de som kan ta 2 spiss. Hvordan kan jeg fikse dette problemet? Jeg vet jeg kanskje må finne en adapter, men vet ikke hvilken som passer. Hadde vært svært takknemlig for all hjelp som jeg kan få, Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Tenker du på C20 Power Cords? IEC 320 C20 straight to IEC 320 C21 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Du bør i første rekke sjekke om den er laget for 220/230V spenning og ikke bare 120V. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 De fleste strømforsyninger nå til dags er universale om man kan si det sånn.Dvs de tar alt fra 100-250 volt 50-60 hz. Det eneste du må gjøre er å skaffe deg en EU kabel. Men hvorfor i all verden skal du kjøpe den fra Amazon? Elektronikk har historisk vært billig i Norge, og garantiordningene er mye verdt.Glem garanti på noe du kjøper fra over dammen, returfrakt koster mer enn hva varen er verdt. Jeg sier, dropp Amazon og kjøp den fra en norsk nettbutikk, det er trolig det beste rådet du kan få. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Enig, lite vits i å kjøpe fra utlandet, i alle fall slike ting. Om noe går galt, så må du herje med å sende PSUen direkte til produsent (i dette tilfelle EVGA) og det vil koste deg dyrt i fraktkostnader. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Jeg ser heller ikke helt poenget med utenlandsimport. Hender jeg gjør det også på PSU, men da typisk om jeg skal til Tyskland og slipper fraktutgifter, og samtidig gjør en grei deal. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Den han nevner støtter 240V, så det er bare å finne en helt normalt "PC" strøm kabel her hjemme så funker den. Men som andre nevner så kjøp heller her hjemme, det er 4 år ekstra "garanti", og man slipper mye problemer hvis man må sende inn igjen pga. noe problemer. Frakt og moms fra US gjør den også mest sannsynlig like ca. dyr eller dyrere enn å kjøpe her hjemme. Eneste grunn til å kjøpe den i fra Amazon er vel hvis han absolutt skal ha alt EVGA, da jeg ikke finner akkurat den han nevner i prisguiden her hjemme, men det finnes andre EVGAer å kjøpe i stedet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Den han nevner støtter 240V, så det er bare å finne en helt normalt "PC" strøm kabel her hjemme så funker den. Men som andre nevner så kjøp heller her hjemme, det er 4 år ekstra "garanti", og man slipper mye problemer hvis man må sende inn igjen pga. noe problemer. Frakt og moms fra US gjør den også mest sannsynlig like ca. dyr eller dyrere enn å kjøpe her hjemme. Eneste grunn til å kjøpe den i fra Amazon er vel hvis han absolutt skal ha alt EVGA, da jeg ikke finner akkurat den han nevner i prisguiden her hjemme, men det finnes andre EVGAer å kjøpe i stedet. Nå som Evga G3 er i butikkene, så er det iallefall ikkje nødvendig å kjøpe i utlandet. Evga Nex er vel versjon G1... Endret 26. januar 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå