Jarmo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 OK, da må vi se på saken mer.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 https://www.asus.com/Motherboards/ROG-STRIX-Z270H-GAMING/ Det skal også ha LED-lysene.. Lenke til kommentar
STLCHZ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 https://www.asus.com/Motherboards/ROG-STRIX-Z270H-GAMING/ Det skal også ha LED-lysene.. Det lyser kun i den røde stripen og et lite lys helt nede i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Har du minnebrikkene i rette slottene? Og prøv med en hvis ikke 2 vil virke? Lenke til kommentar
STLCHZ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Har du minnebrikkene i rette slottene? Og prøv med en hvis ikke 2 vil virke? Prøvde med 1 brikke på 2 plasser, fortsatt ingenting Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Da tipper jeg HK, dog kan det være PSU også. Har du muligheter til å teste PSU-en før du sender inn HK? Lenke til kommentar
STLCHZ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Da tipper jeg HK, dog kan det være PSU også. Har du muligheter til å teste PSU-en før du sender inn HK? Har aldri testet en psu før, så vil helst unngå det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Sett den i en annen PC og ferdig, om du har mulighet til det da? Lenke til kommentar
STLCHZ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Sett den i en annen PC og ferdig, om du har mulighet til det da? Blir litt mye styr siden kabinettet mitt er helt jævlig å jobbe i. Kan hende vi sender tilbake delene og kjøper en ny pc i stedet. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Jeg har hatt gåen sata port 1 av 6 i forrige hovedkort. Det kan være en potensiell årsak. Det å teste 1 stk ram i hver eneste ram port har hjulpet tidligere. Klassisk reboot knapp på hovedkortet, hold inne 10 sekund.Jeg har også fått tips om å klistre tape, klistermerker mellom hovedkortet og kabinettet for å unngå kortsluttning.Av og til en sjelden gang så møter en på dette. Endret 27. januar 2017 av pizzafordi Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 RAM-brikke® som ikke sitter ordentlig i sporet kan også gi merkelige symptomer. Men hvis ikke LEDs på HK lyser som forventet er vel problemet før evt. problem med RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå