Gunnar Fagerli Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Ladies Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Den var jo gøyal! Hadde sikkert kunne fungert som kvadratisk bilde også...kutte bort dama helt til høyre. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Se der var det endelig en kommentar på dine fine damene mine :-) og det var selvsagt du Helene. Jeg regner med at du med farten din bruker kortere tid fra Oppdal og hjem enn meg som bor nærmere. Det kunne selvsagt fungert med de to, men jeg mener den tredje så absolutt hører med i dette ladies of Marbella. Jeg synes de danner en fin diagonal med dama til høyre som det absolutte høydepunkt :-) Setter stor pris på din kommentar. Jeg begynner nesten å få sansen for Roars argument om først og fremst å gi kommentar til de som kommenterer mine bilder. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hvilken herligt billede...du har taget havfruen og sat hende til middags bordet :-) men hun fik vist ikke lige noget at spise..kun en god drinks..synes det blev et sjovt billede her vh Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2017 Hvilken herligt billede...du har taget havfruen og sat hende til middags bordet :-) men hun fik vist ikke lige noget at spise..kun en god drinks..synes det blev et sjovt billede her vh Suss Takk for hyggelig kommentar, det setter jeg pris på! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Dama på høyrevingen burde kanskje komme seg litt mer ut i sola selv om hun er ganske så fargerik ellers. Grei komp i skrå kameravinkel. Brukbart lys der skarphet og farger sitter fint. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Drømmekvinnen din der til venstre ? Damen helt til høyre lurer nok på hvem det er. Artig bilde, fint med diagonalen på skrå innover i bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2017 Takk til Roar og Ragnar for kommentarer med litt glimt i øyet! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Herlig bilde av flott fangede damer på uteservering . Diagonalen du nevner er viktig for bildet så den synes jeg må være med. Friske farger og fin bruk av lys/skygge . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Herlig bilde av flott fangede damer på uteservering . Diagonalen du nevner er viktig for bildet så den synes jeg må være med. Friske farger og fin bruk av lys/skygge . Mvh Alec Takk Alec! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Her er det meste allerede sagt. Komposisjon med diagonal som gjør det riktig og ha med damen bakerst. Lys og farger er bra. Synes dette ble både morsomt og bra. Mvh. Helge Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2017 Her er det meste allerede sagt. Komposisjon med diagonal som gjør det riktig og ha med damen bakerst. Lys og farger er bra. Synes dette ble både morsomt og bra. Mvh. Helge Takk Helge! Jeg har ennå sans for det annet kjønn med mitt barnslige sinn og er egentlig en person med godt humør som er fornøyd med livet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg