Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Årets første skitur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Vel overstått! Jeg liker mer action. Sitter i stresslessen og så at Henrik kjørte ut i slalåm:-) Meget godt komponert med skisporet som drar oss innover. Mine siste ski ? er fra ca. 1980 og har ikke vært i bruk på lenge. Jeg liker meg i naturen, men er ikke så begeistret for snø lenger. Ha en fin dag, det blir vel skitur i dag også. Du må vel til Sør-Trøndelag nå for å få slike fine løyper. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 *Misunnelig*. Flott bilde. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Vel overstått! Jeg liker mer action. Sitter i stresslessen og så at Henrik kjørte ut i slalåm:-) Meget godt komponert med skisporet som drar oss innover. Mine siste ski er fra ca. 1980 og har ikke vært i bruk på lenge. Jeg liker meg i naturen, men er ikke så begeistret for snø lenger. Ha en fin dag, det blir vel skitur i dag også. Du må vel til Sør-Trøndelag nå for å få slike fine løyper. Mvh Gunnar Jeg kan jo godt ta meg en tur i slalombakken også, men det er på langrennsski jeg finner roen Jeg er i Sør-Trøndelag ja, nærmere bestemt på Fagerhaug i Oppdal kommune. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 *Misunnelig*. Flott bilde. Takk skal du ha, det er ikke så lett å finne gode skiforhold nå. Dette er på Oppdal, men det er ikke mye snø her heller. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Vel overstått! Jeg liker mer action. Sitter i stresslessen og så at Henrik kjørte ut i slalåm:-) Meget godt komponert med skisporet som drar oss innover. Mine siste ski er fra ca. 1980 og har ikke vært i bruk på lenge. Jeg liker meg i naturen, men er ikke så begeistret for snø lenger. Ha en fin dag, det blir vel skitur i dag også. Du må vel til Sør-Trøndelag nå for å få slike fine løyper. Mvh GunnarJeg kan jo godt ta meg en tur i slalombakken også, men det er på langrennsski jeg finner roen Jeg er i Sør-Trøndelag ja, nærmere bestemt på Fagerhaug i Oppdal kommune. Jeg tror du tolket meg litt feil nå. Jeg har kun vært tilskuer i slalombakken på Oppdal. Jeg siktet til stresslessen og Henrik. Det får vel være måte på å skryte på seg:-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Vel overstått! Jeg liker mer action. Sitter i stresslessen og så at Henrik kjørte ut i slalåm:-) Meget godt komponert med skisporet som drar oss innover. Mine siste ski er fra ca. 1980 og har ikke vært i bruk på lenge. Jeg liker meg i naturen, men er ikke så begeistret for snø lenger. Ha en fin dag, det blir vel skitur i dag også. Du må vel til Sør-Trøndelag nå for å få slike fine løyper. Mvh GunnarJeg kan jo godt ta meg en tur i slalombakken også, men det er på langrennsski jeg finner roen Jeg er i Sør-Trøndelag ja, nærmere bestemt på Fagerhaug i Oppdal kommune. Jeg tror du tolket meg litt feil nå. Jeg har kun vært tilskuer i slalombakken på Oppdal. Jeg siktet til stresslessen og Henrik. Det får vel være måte på å skryte på seg:-) Mvh Gunnar Jeg skjønte det... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Tuppene er ute på tur ser jeg - skituppene altså. God dybdefølelse.. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Du gjør oss misunnelig ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg