Espp Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Åhh, det fikk jeg ikke med meg. Jaja, alle har flaks om dagen. Dommerne får ikke til en dritt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Er Jon Moss kjøpt og betalt?!?Tvert i mot Det er jo lett å se. Mange merkelige avgjørelser og denne straffen mot Mustafis felt Enig. Skulle vært offside på Arsenal og ikke straffe Vi er ikke Man Utd som får medavgjrøelser hele tiden Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Da har altså dommertabber gitt oss +4 poeng mot Burnley denne sesongen. #bismak 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Tre poeng, I'll take it. Men at det må 8 overtidsminutter til for å gjøre det mot ligaens dårligste bortelaget er så jævla patetisk. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Ufattelig at jeg mistet dramatikken på slutten. Nok en gang vinner vi helt på tampen av overtiden mot Burnley. Det må jo sies å være unødvendig, selv om det føles vanvittig deilig med sene avgjørende mål. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Gikk litt opp i opp for Arsenal i dag siden de skulle hatt en straffe til tidligere i kampen. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Noen som vet om det skal dømmes straffe dersom det er offside først? Soleklar offside var det ihvertfall. Gratulerer med seier'n Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Da har altså dommertabber gitt oss +4 poeng mot Burnley denne sesongen. #bismak Grin a. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Noen som vet om det skal dømmes straffe dersom det er offside først? Soleklar offside var det ihvertfall. Gratulerer med seier'n Det skal det jo selvfølgelig ikke 2 Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 De andre topplagene har mistet poeng denne helgen. La oss håpe Chelsea gjør det kanskje, men det er vell veldig usannsynlig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Ettersom vi ble snytt for straffe på 0-0 så føler jeg ikke akkurat noe bismak for å vinne på en situasjon som ikke skulle vært straffe. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Syk avslutning, men fortjent da Mustafi skulle hatt straffe tidligere i kampen. Så en liten offside skal jeg glatt overse. Bare håpe vi ikke får poengtrekk i straff for at Wenger dyttet 4 dommeren nå da, Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Nei, han har vært ute i et par-tre uker med en ankelskade, og begynte å trene igjen for fire dager siden. Ingen grunn til å rushe ham tilbake om han ikke er helt klar. Gudfader han spilte mot boro og jeg har han på snapchat og får updates fra han selv! Vi har ikke spilt mot Boro siden oktober. Antar at du mener Bournemouth, som var tre uker siden. De to neste mistet han på grunn av ankeltrøbbel. Endret 22. januar 2017 av Classy Crab Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Drittkamp derav mongo seier, dårlig taktikk og en ukontrollert trener. Det sitter jeg igjen med etter kampen.. Skal se Costa valse over Hull Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Er du fly forbanna hele tiden? 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Ville vært tidenes ran om burnley fikk med seg noe. Strengt rødt. Vi skulle hatt straffe på mustafi før de fikk. Jævla viktig seier 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå