Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal v Burnley

#TeamBenbjo

Anbefalte innlegg

Utilgivelig å ikke vinne i dag etter at Liverpool, United, Tottenham og City alle tapte poeng. Her kan vi potensielt klatre opp til andreplassen. Burnley har vært meget solide hjemme, men på bortebane har de kun tatt ett poeng med målstatistikk 3-20 på ni kamper. Tipper vi stiller med følgende lag:

Cech

Bellerin - Mustafi - Koscielny - Monreal

Ramsey - Xhaka

Alexis - Özil - Iwobi

Giroud

Tipper Ramsey scorer i dag, og at Iwobi har nok en kjempekamp. 2-0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kampstart fette tidlig her i USA. Gidder ikke stå opp, men forventer at et lag som har mål om å bli topp fire voldtar ligaens dårligste bortelag. Alt annet enn 3 eller 4-0 er uaktuelt.

EDIT: Vil ha Gibbs fra start, og la Xhaka hvile (Coq inn). Ellers er jeg enig i den elleveren.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Gibbs kan gjerne starte, men hvorfor hvile Xhaka når det er åtte dager siden forrige kamp og seks dager til neste? Etter en varierende start begynner han endelig å bli varm i trøya, og jeg vil svært gjerne se noen kamper på rad med Ramsey og Xhaka sentralt. Så svært lovende ut i andreomgangen mot Swansea.

Lenke til kommentar

Evig typisk om vi ryker på en smell her. Choker som bare Arsenal kan.

Blir garantert en kjedelig kamp der Arsenal triller ball mot en parkert buss. Så spørs det om Arsenal klarer å bryte gjennom. Sjansefattig og frustrerende blir det iallefall.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir garantert en kjedelig kamp der Arsenal triller ball mot en parkert buss. Så spørs det om Arsenal klarer å bryte gjennom. Sjansefattig og frustrerende blir det iallefall.

Er det en eneste kamp du ikke har hatt denne innstillingen?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er det en eneste kamp du ikke har hatt denne innstillingen?

Selvfølgelig, men det er et bunnlag på Emirates vi møter. Det betyr parkert buss. Og Arsenal sliter ofte mot den taktikken. Vi har sett det så alt for mange ganger tidligere.

Lenke til kommentar

Kampstart fette tidlig her i USA. Gidder ikke stå opp, men forventer at et lag som har mål om å bli topp fire voldtar ligaens dårligste bortelag. Alt annet enn 3 eller 4-0 er uaktuelt.

EDIT: Vil ha Gibbs fra start, og la Xhaka hvile (Coq inn). Ellers er jeg enig i den elleveren.

Jeg så alle kampene når jeg styderte i USA! Selv om CL kampene var en utfordring, fordi det var samtidig som undervisning

Lenke til kommentar

Par gode muligheter for Arsenal nå. Litt for svake avslutninger.

Sjanser i begge ender her nå. God mulighet for Burnley!

Må si Burnley overrasker. Legger seg ikke bak, men er gode i presset og tar overganger. Like gode lagene så langt.

Xhaka skal passe seg. Moss har vist ham ut før denne sesongen

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...