OleNord Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 I følge denne artikkelen: http://www.dailymail.co.uk/news/article-4142956/Thousands-women-march-London-against-Donald-Trump.html#comments Protesterte mange kvinner mot Donald Trump, 2 tusent i Oslo (i følge VG), og omtrent 2 millioner verden over. Når jeg tenker på akkurat dette begynner jeg bare å smile litt. Vi vet alle hva vi selv tenker, men jeg skal la det være usagt Hva tenker du om protestene? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Hvor mange "buhu alle er så fæle med Trumpy"-tråder har du egentlig tenkt å lage..? 1 Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Hvor mange "buhu alle er så fæle med Trumpy"-tråder har du egentlig tenkt å lage..? Det er ikke ment som det. Se for øvrig denne linken: http://nytlive.nytimes.com/womenintheworld/2017/01/20/billionaire-george-soros-has-ties-to-more-than-50-partners-of-the-womens-march-on-washington/ George Soros står bak kvinnemarsjene. Den rike amerikanske anti-vestlige mogulen. Endret 22. januar 2017 av OleNord Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Hvor mange "buhu alle er så fæle med Trumpy"-tråder har du egentlig tenkt å lage..? George Soros står bak kvinnemarsjene. Den rike amerikanske anti-vestlige mogulen. Jaha - du tror ikke "you can do anything. Grab them by the pussy." har noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Jaha - du tror ikke "you can do anything. Grab them by the pussy." har noe med saken å gjøre? Han snakker jo sant. Rike menn er veldig populære blant kvinner. Det var vulgært sagt, men herre min hatt. Det får være grense til overdramatisering. Dette står nok Soros bak, skummel den gamlingen. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Jaha - du tror ikke "you can do anything. Grab them by the pussy." har noe med saken å gjøre? Han snakker jo sant. Rike menn er veldig populære blant kvinner. Det var vulgært sagt, men herre min hatt. Det får være grense til overdramatisering. Dette står nok Soros bak, skummel den gamlingen. Faktum er at USA har valgt en tegneserie-skurk som president. Det blir meningsløst å late som om en ikke skjønner hvorfor det reageres mot det. Det er ikke nødvendig å konstruere noen konspirasjonsteorier eller forsøke å latterligjøre noen fordi de reagerer mot det. 2 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Tråden her kan vel bare flettes inn med den andre tråden OleNord har laget.. tullete å lage flere tråder med samme tema.. Mod Please Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Faktum er at USA har valgt en tegneserie-skurk som president. Det blir meningsløst å late som om en ikke skjønner hvorfor det reageres mot det. Det er ikke nødvendig å konstruere noen konspirasjonsteorier eller forsøke å latterligjøre noen fordi de reagerer mot det. Hva er det som gjør han til en tegneseriskurk? Konspirasjoner? Det er jo et velkjent faktum at Soros støtter organisasjonene som er med, og mange andre anti-vestlige organisasjoner. Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Tråden her kan vel bare flettes inn med den andre tråden OleNord har laget.. tullete å lage flere tråder med samme tema.. Mod Please Dette er jo om protestene, ikke om noe annet. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Tråden her kan vel bare flettes inn med den andre tråden OleNord har laget.. tullete å lage flere tråder med samme tema.. Mod Please Dette er jo om protestene, ikke om noe annet. Hva er budskapet din? Og hva er budskapet din med den andre tråden? Forklar forskjellen Endret 22. januar 2017 av Krozmar Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Hva er budskapet ditt? Og hva er budskapet ditt med den andre tråden? Forklar forskjellen Det er for øvrig ikke så viktig for meg, vi kan sikkert flette den om moderator er enig. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Faktum er at USA har valgt en tegneserie-skurk som president. Det blir meningsløst å late som om en ikke skjønner hvorfor det reageres mot det. Det er ikke nødvendig å konstruere noen konspirasjonsteorier eller forsøke å latterligjøre noen fordi de reagerer mot det. Hva er det som gjør han til en tegneseriskurk? Konspirasjoner? Det er jo et velkjent faktum at Soros støtter organisasjonene som er med, og mange andre anti-vestlige organisasjoner. Så? Du mener det må stå noen som Soros bak for at noen skal reagere på at Trump blir POTUS? Det er eneste forklaringen du finner på at det reageres mot Trump? Det er ellers helt uforståelig for deg? Endret 22. januar 2017 av Zork Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Så? Du mener det må stå noen som Soros bak for at noen skal reagere på at Trump blir POTUS? Det er eneste forklaringen du finner på at det reageres mot Trump? Det er ellers helt uforståelig for deg? Folk kan selvsagt reagere, men jeg tror de færeste gidder å reise ut å demonstrere. Særlig i lag med pasientene fra sinnsykehuset, som knuser vinduer og ødelegger ting. Som skrevet i andre tåder, er jeg ingen fan av Trump. Endret 22. januar 2017 av OleNord Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Som skrevet i andre tåder, er jeg ingen fan av Trump. Det er ikke din oppfatning av Trump som er spørsmålet her - spørsmålet er hvorfor du lager flere tråder hvor du forsøker å late som om det skulle være noe merkelig at det reageres mot Trump og at du ikke skjønner det eller tror det må stå 'anti-vestlige organisasjoner' bak. Uavhengig av hva en mener om Trump og politikk generelt så er det rimelig åpenlyst at det at Trump ble valgt til POTUS er noe av det mest oppsiktsvekkende som har skjedd i moderne politikk noensinne. Å da skulle lage en mengde tråder hvor en later som en ikke skjønner at folk bryr seg om det er rimelig spesielt. Endret 22. januar 2017 av Zork 1 Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Som skrevet i andre tåder, er jeg ingen fan av Trump. Det er ikke din oppfatning av Trump som er spørsmålet her - spørsmålet er hvorfor du lager flere tråder hvor du forsøker å late som om det skulle være noe merkelig at det reageres mot Trump og at du ikke skjønner det eller tror det må stå 'anti-vestlige organisasjoner' bak. Uavhengig av hva en mener om Trump og politikk generelt så er det rimelig åpenlyst at det at Trump ble valgt til POTUS er noe av det mest oppsiktsvekkende som har skjedd i moderne politikk noensinne. Å da skulle lage en mengde tråder hvor en later som en ikke skjønner at folk bryr seg om det er rimelig spesielt. Jeg skjønte med en gang at Trump hadde gode sjanser til å bli valgt, men det er vel fordi jeg har fulgt med ganske god på ulike strømninger i samfunnet. Kanskje det har noe med det å gjøre, at jeg forsto fra starten av at det kunne gå helt i mål. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Hva er det som gjør han til en tegneseriskurk? Konspirasjoner? Det er jo et velkjent faktum at Soros støtter organisasjonene som er med, og mange andre anti-vestlige organisasjoner. Så? Du mener det må stå noen som Soros bak for at noen skal reagere på at Trump blir POTUS? Det er eneste forklaringen du finner på at det reageres mot Trump? Det er ellers helt uforståelig for deg? Nei, men det hjelper nok på å ha en som Soros bak kulissene som kan betale for spetakkelet... Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Synes det er morsomt at veldig mange av de som protesterer høylytt og voldelig ikke stemte under valget og ikke ga faen da Hillary faktisk stjal nominasjonen ifra Bernie ved å rigge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå