Mr.Duklain Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 TS er i følge en annen tråd på dette forumet 15 år. Vet ikke hvor mye eldre guttene hun henger med er, men kjente personlig ikke mange som snuste, røykte, eller hadde noe særlig hår på bryst/under armer når jeg var 15. Jeg røykte når jeg var 15 år Begynte når jeg var 14 år Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Typisk skolejente-liste. Når du blir eldre komme lista di til å se mye kortere ut, og helt annerledes. TS kan poste på nytt når hun er 45, arbeidsløs og eneforsørger. Da er den lista redusert til null punkter. Et punkt har hun nok med; Skal ha penis. Ikke vær sikker på det du En lærerinne som jeg hadde på VGS (10 år siden), hun pleide å gjøre narr av menn som ikke fylte hennes krav. noe lignende som denne lista og prøvde stadig på menn som lå over hennes nivå (hun selv er overvektig, er ikke pen og selvdigger) Men uansett nå er hun rundt 50 år og har blitt sammen med ei dame siden hun ikke klarte få seg noen menn på de siste årene. True story Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Du er klar over at du kan snu 95% av de punktene der til å dreie seg om jenter óg? Du skal være ganske så perfekt selv for at en gutt som innfrir alle de forventnignene der skal være litt interessert i deg :-D Spesielt jenter med bart finner jeg ganske så turn off ja. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ikke vær sikker på det du En lærerinne som jeg hadde på VGS (10 år siden), hun pleide å gjøre narr av menn som ikke fylte hennes krav. noe lignende som denne lista og prøvde stadig på menn som lå over hennes nivå (hun selv er overvektig, er ikke pen og selvdigger) Men uansett nå er hun rundt 50 år og har blitt sammen med ei dame siden hun ikke klarte få seg noen menn på de siste årene. True story En dame som ender opp med en dame gjør det fordi hun er lesbisk eller bi, ikke fordi hun ikke kan få en mann. Kan jo være det var derfor hun ikke var fornøyd med mennene: de var ikke det rette kjønnet. 1 Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 En dame som ender opp med en dame gjør det fordi hun er lesbisk eller bi, ikke fordi hun ikke kan få en mann. Kan jo være det var derfor hun ikke var fornøyd med mennene: de var ikke det rette kjønnet. Jeg må si meg enig med Fox. Alle lesber er lesber fordi de ikke kan få en mann, og alle homser er homoer fordi de kunne få en mann. Resten av de heterofile mennene måtte ta til takke med ei kvinne Eller kanskje ikke. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Haha, dere assa Jeg tror heller at hun er bifil og har begynt å være åpen for et annet kjønn enn menn bare fordi hun ikke klarer å få seg en. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Så du mener det er enklere for en kvinne å få seg en kvinne, enn en mann? Interesting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå