Anna3478 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Tenkte bare å dra inn en liten turn off, fordi jeg har ingenting å gjøre akkurat nå. TURN OFF - Gutter som går i joggebukse på skolen og når de skal ut osv.. Altså det ser ut som du akkurat har stått opp og bare tar på deg noe som du fant slengt ved siden av senga di liksom. - Gutter som flørter med flere jenter om gangen. - Gutter som ikke barberer seg under armene eller tar bort hår fra brystkassa. - Dårlig stil. (klær, hår osv..) - Gutter som snuser eller røyker. Altså gutter det er ekkelt. - Dårlig ånde - Dårlig hygiene - Bart - Gutter som raper - Lange negler er så ekkelt - Mange kviser - Latskap - Klagete - Gutter som legger på "ass" i slutten av hver setning - Aldri tar intiativ i noe - Selvopptatte gutter - Sjenert - For tykke - for tynne - Alt for barnslig for alderen - Smatter - Ikke bruker deodorant - Dårlig selvtillit - Maser - Piller seg i nesa - Alle former for piercing i ansiktet - Gutter som ikke sier hei til deg - Mange skrivefeil - Pannebånd - Gutter med null muskler - Gutter som bruker 3 dager på å svare på meldinger - Gutter som tror de er morsomme - Stalkere - Gutter som aldri tar intiativ til å si unnskyld etter en krangel. Bare å legge til mer hvis dere syntes jeg har glemt noe:) Endret 6. februar 2017 av Hårek Gjenoppretter slettet innlegg 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg j-- Skrevet 22. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2017 Du er klar over at du kan snu 95% av de punktene der til å dreie seg om jenter óg? Du skal være ganske så perfekt selv for at en gutt som innfrir alle de forventnignene der skal være litt interessert i deg :-D 46 Lenke til kommentar
Populært innlegg ilpostino Skrevet 22. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg trodde det skulle være noe opplysende i førstepost men innså raskt at TS nok er veldig ung. 39 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gluecoma Skrevet 22. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2017 Ber TS sterkt om å vurdere å bli lesbisk, noe annet valg sees som umulig i dette tilfelle 26 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Ber TS sterkt om å vurdere å bli lesbisk, noe annet valg sees som umulig i dette tilfelle Jenter er jo både selvopptatt og sjenert på en gang.. så det vil iallefall gå skeis 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rider of Reason Skrevet 22. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2017 Tenkte bare å dra inn en liten turn off, fordi jeg har ingenting å gjøre akkurat nå. TURN OFF - Gutter som går i joggebukse på skolen og når de skal ut osv.. Altså det ser ut som du akkurat har stått opp og bare tar på deg noe som du fant slengt ved siden av senga di liksom. - Gutter som flørter med flere jenter om gangen. - Gutter som ikke barberer seg under armene eller tar bort hår fra brystkassa. - Dårlig stil. (klær, hår osv..) - Gutter som snuser eller røyker. Altså gutter det er ekkelt. - Dårlig ånde - Dårlig hygiene - Bart - Gutter som raper - Lange negler er så ekkelt - Mange kviser - Latskap - Klagete - Gutter som legger på "ass" i slutten av hver setning - Aldri tar intiativ i noe - Selvopptatte gutter - Sjenert - For tykke - for tynne - Alt for barnslig for alderen - Smatter - Ikke bruker deodorant - Dårlig selvtillit - Maser - Piller seg i nesa - Alle former for piercing i ansiktet - Gutter som ikke sier hei til deg - Mange skrivefeil - Pannebånd - Gutter med null muskler - Gutter som bruker 3 dager på å svare på meldinger - Gutter som tror de er morsomme - Stalkere - Gutter som aldri tar intiativ til å si unnskyld etter en krangel. Bare å legge til mer hvis dere syntes jeg har glemt noe:) Gratulerer! Antall personer som faller inn under minst ett av de punktene inkluder vel om lag 100% av den mannlige befolkning (sikkert noe lignende av den kvinnelige også). Så igjen gratulerer med å ha utelukket så og si alle potensielle partnere. xD 20 Lenke til kommentar
Gluecoma Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Bortsett fra snuser, så innfrir jeg faktisk alle kriterier ser jeg! Haha, man of the year award! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nlklas Skrevet 22. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Har selv noen turn off på jenter jeg, kan dele de TURN OFF - Jenter som går i joggebukse på skolen og når de skal ut osv.. Altså det ser ut som du akkurat har stått opp og bare tar på deg noe som du fant slengt ved siden av senga di liksom. - Jenter som flørter med flere gutter om gangen. - Jenter som ikke barberer seg under armene eller tar bort hår fra brystkassa. - Dårlig stil. (klær, hår osv..) - Jenter som snuser eller røyker. Altså jenter det er ekkelt. - Dårlig ånde - Dårlig hygiene - Bart - Jenter som raper - Lange negler er så ekkelt - Mange kviser - Latskap - Klagete - Jenter som legger på "ass" i slutten av hver setning - Aldri tar intiativ i noe - Selvopptatte jenter - Sjenert - For tykke - for tynne - Alt for barnslig for alderen - Smatter - Ikke bruker deodorant - Dårlig selvtillit - Maser - Piller seg i nesa - Alle former for piercing i ansiktet - Jenter som ikke sier hei til deg - Mange skrivefeil - Pannebånd - Jenter med null muskler - Jenter som bruker 3 dager på å svare på meldinger - Jenter som tror de er morsomme - Stalkere - Jenter som aldri tar intiativ til å si unnskyld etter en krangel. Bare å legge til mer hvis dere syntes jeg har glemt noe:) Endret 22. januar 2017 av Nlklas 26 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Bortsett fra snuser, så innfrir jeg faktisk alle kriterier ser jeg! Haha, man of the year award! Hahaha, du burde fått en premie eller noe. Kanskje premien burde være en date med TS. xD Men hvordan klarer du å oppfylle disse kriteriene samtidig? - Aldri tar intiativ i noe... - Stalkere 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lolliken Skrevet 22. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2017 Jenter som syter for alt mulig rart Jenter som lager lister som interesserer meg midt i brunauge 22 Lenke til kommentar
biscotti Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Dette må være en spøk....... 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Bortsett fra snuser, så innfrir jeg faktisk alle kriterier ser jeg! Haha, man of the year award! så du barberer deg under armene og tar bort hår fra kassa? hahaha.. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Skjønner jeg er nærmere pensjonen enn konfirmasjonen, men; er det slik at gutter barberer seg under armene nå om dagen? 5 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 så du barberer deg under armene og tar bort hår fra kassa? hahaha.. Er det noe å le av? 3 Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Bortsett fra snuser, så innfrir jeg faktisk alle kriterier ser jeg! Haha, man of the year award! Mangler bare selvinnsikten, si. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 TURN OFF - Gutter som ikke barberer seg under armene eller tar bort hår fra brystkassa. Ingen gutter med et snev av selvrespekt tar bort det mest sexy håret de har på kroppen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Hvis det er noen her som bor i Kongsvinger-traktene: ta en Harry-tur og se på gutta som går rundt i butikkene på svenskesiden av grensa. TS: du har bare sett toppen av isberget. Edit: jeg nøyer meg med å snakke om gutta. Da slipper jeg å bli kastet ut av forumet. Endret 22. januar 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Gutter som ikke barberer seg under armene eller tar bort hår fra brystkassa. Aldri møtt en gutt som gjør det. Langt mindre en mann. Tenker kanskje det er problemet ditt her. At du har datet mange valper. For tykke for tynne Gutter med null muskler Dater du bare muskelbunter da, eller er det feil også? Og i så fall, hva er igjen? 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Du får date et tre. De hverken røyker eller snuser. De har ikke dårlig stil, og bart har de heller ikke. Barberer seg heller ikke på brystet eller under armene. Endret 22. januar 2017 av m20k 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå