Naphat Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Hei, jeg har kjøpt med en brukt Samsung Galaxy Note 4 N910F (europeisk versjon). Etter å ha søkt litt rundt har jeg funnet at mange har fått problemer med ytelse og batteriets levetid etter å ha oppdatert til Android 6.0.1. Det virker som de fleste som har klagd over problemene er fra USA, og de har da antageligvis den Nord-Amerikanske versjonen av Note 4 (N910W8).Det jeg lurer på er; er det noen som har erfaring med den europeiske versjonen av Note 4 med Android 6.0.1? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 har ingen problemer med min Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) 6.0 fungerte flott for min del. 7.1.1 finnes og til Note 4, men ikke offisielt enda. Edit: Batteriet på Note 4 er ikke det beste, og kan begynne å bli dårlig allerede etter 1 års bruk. Dette blandt annet pga ekstra slitasje med hurtiglader. Heldigvis koster nytt batteri bare rundt 150-200kr. Endret 22. januar 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå