Gjest medlem-329093 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg bare lurer på hvor mye over grensen på for eksempel en Gigabyte dere som har ICE har brukt etter at den månedlige kvoten av data er brukt opp. Kanskje grunnen til at det ikke kreves ekstra betalt er at alle stort sett holder seg innenfor "fair use" grenser? I storbritannia er det f.eks. 500 MB per måned utover et månedlig abonnement på 1 GB. Så hvor mye er det meste dere har brukt for mye? Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Jeg bare lurer på hvor mye over grensen på for eksempel en Gigabyte dere som har ICE har brukt etter at den månedlige kvoten av data er brukt opp. Kanskje grunnen til at det ikke kreves ekstra betalt er at alle stort sett holder seg innenfor "fair use" grenser? I storbritannia er det f.eks. 500 MB per måned utover et månedlig abonnement på 1 GB. Så hvor mye er det meste dere har brukt for mye? Det er vanskelig å bruke mye mer data etter at den månedlige kvoten er brukt opp pga redusert hastighet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg bare lurer på hvor mye over grensen på for eksempel en Gigabyte dere som har ICE har brukt etter at den månedlige kvoten av data er brukt opp. Kanskje grunnen til at det ikke kreves ekstra betalt er at alle stort sett holder seg innenfor "fair use" grenser? I storbritannia er det f.eks. 500 MB per måned utover et månedlig abonnement på 1 GB. Så hvor mye er det meste dere har brukt for mye? Det er vanskelig å bruke mye mer data etter at den månedlige kvoten er brukt opp pga redusert hastighet. Jeg vet det er vanskelig/tregt men det er mulig å bruke flere Gigabyte etter struping. Spørsmålet er om noen har gjort det. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Har brukt en del over. Husker ikke hvor mye, men det var et par uker bruk der jeg ventet 10 minutter på at VG skulle laste. Var som å gå tilbake til glansdagenen Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Hvis du laster ned hele døgn med 64kbits redusert hastighet, så havner du på 675MB/døgn, hvis jeg ikke ta feil. Men hvem gjør det eller har tid til det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hvis du laster ned hele døgn med 64kbits redusert hastighet, så havner du på 675MB/døgn, hvis jeg ikke ta feil. Men hvem gjør det eller har tid til det? Ja, det var derfor jeg lurte på om noen hadde gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå