EngineeringStudent Skrevet 21. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2017 Hei, Nå som januar er på veis ende, pleier butikker å ha siste innspurt i salget: "Finale sale". Er det noen som vet om noen butikker som selger Canada goose, parajumper eller Calvin klein vinterjakker på tilbud? For herrer... Jeg var hos Follestad, men hadde ikke min strl ( M / L ) Jeg bor forøvrig i Oslo, men reiser gjerne til områder nærme som Lillestrøm, Jessheim osv. Takk på forhånd Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2017 Eller andre gode jakker, som hugo boss osv.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2017 Lie herre i Haugesund har 30% på CG iallefall, kjøpte en der for noen uker siden som var priset feil i tillegg. Fikk den for 4000. De sender helt sikkert. Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2017 Lie herre i Haugesund har 30% på CG iallefall, kjøpte en der for noen uker siden som var priset feil i tillegg. Fikk den for 4000. De sender helt sikkert. Haugesund er litt for langt unna Oslo... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2017 Lie herre i Haugesund har 30% på CG iallefall, kjøpte en der for noen uker siden som var priset feil i tillegg. Fikk den for 4000. De sender helt sikkert. Haugesund er litt for langt unna Oslo... Som sagt, de sender nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå