oOF Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) Ta i mot ballen da , Clyne! Endret 21. januar 2017 av oOF Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Har følgt litt med på Henderson denne kampen. Herregud som han jobber så fort vi mister ballen. Ikke et "beist", men han har takla ankerrollen mye bedre enn jeg hadde sett for meg. Han ligger en tanke for langt bak på midten ofte. Skulle det stå. Aha. Ja, han ligger jo ofte nesten nede mellom stopperne. Ville tro han har fått beskjed om dette, da. Backene står jo ofte veldig høyt, samme med de andre på midten (Wijnaldum, Can, Lallana). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Kevin friend har alltid vært uberstreng på død ball ved frispark. Dette vet vi jo! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Ordentlig demotiverende stemning på Anfield i dag. Har følgt litt med på Henderson denne kampen. Herregud som han jobber så fort vi mister ballen. Ikke et "beist", men han har takla ankerrollen mye bedre enn jeg hadde sett for meg. Kommentatoren sa nettopp "Henderson har hatt en dårlig omgang". Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Ordentlig demotiverende stemning på Anfield i dag. Har følgt litt med på Henderson denne kampen. Herregud som han jobber så fort vi mister ballen. Ikke et "beist", men han har takla ankerrollen mye bedre enn jeg hadde sett for meg. Kommentatoren sa nettopp "Henderson har hatt en dårlig omgang". Er vel egentlig ingen på Liverpool som har hatt en god omgang.. Han jo stått og stanga på en forsvarsmur uten å få til noen store sjanser. Og strengt tatt sa jeg aldri at Henderson var god, bare at han jobba mye og at han takla ankerrollen bedre enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Henderson har hatt mye balltap og skumle tversoverpasninger, ikke vært sitt ess,men hvem har så langt i kampen? Origi eller Sturridge må inn for p change some up. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Ser ikke ut som at vi har noe god plan ved innlegg. Har tempo som det positive fra denne omgangen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 De må få litt mer fysikk inn i midten fremmi der så jeg ville satt inn Origi. Swansea har stort sett klart seg greit. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Fryktelig mange feilpasninger av Hendo i førsteomgang... hele laget må heve seg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Liverpool har vel et av de laveste lagene i ligaen, så høye innlegg er sjelden oppskriften. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Supporterne kan heve seg de og,vært litt,men ikke mye støtte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg tipper laget vi spiller med nå må være blant de laveste, iallfall. Stopperne er 1.86 og 1.88. Can og Henderson 1.84 og 1.82. Resten er vel 1.70-ish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Lurt å gi bort corner ja Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Fy faen så håpløst. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Kult med Swansea-mål! Men hva skjer med stemninga på Anfield, er jo verre enn Emirates i dag? Jeg tipper laget vi spiller med nå må være blant de laveste, iallfall. Stopperne er 1.86 og 1.88. Can og Henderson 1.84 og 1.82. Resten er vel 1.70-ish Måler man gjennomsnittet av troppene er Liverpool på 15. plass og Swansea på 13. plass i ligaen. Men setter man angriperne til Liverpool mot stopperne til Swansea er høydeforskjellen absolutt tellende Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) Jøss, kom ikke tilbake til nå og Swnasea leder. Det har vel kanskje ligget litt i lufta, da Liverpool ikke helt har dagen. Og der ble det 0-2. Meget skuffende. @Snikpellik. Jeg syns Anfield blir verre og verre mtp stemning og publikum. Det har vært dårlig i mange år. Endret 21. januar 2017 av oOF Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Det der er innlegget sitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå