Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Liverpool - Swansea

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har følgt litt med på Henderson denne kampen. Herregud som han jobber så fort vi mister ballen. Ikke et "beist", men han har takla ankerrollen mye bedre enn jeg hadde sett for meg.

Han ligger en tanke for langt bak på midten ofte.    Skulle det stå.

Aha. Ja, han ligger jo ofte nesten nede mellom stopperne. Ville tro han har fått beskjed om dette, da. Backene står jo ofte veldig høyt, samme med de andre på midten (Wijnaldum, Can, Lallana).

Lenke til kommentar

Ordentlig demotiverende stemning på Anfield i dag. 

Har følgt litt med på Henderson denne kampen. Herregud som han jobber så fort vi mister ballen. Ikke et "beist", men han har takla ankerrollen mye bedre enn jeg hadde sett for meg.

Kommentatoren sa nettopp "Henderson har hatt en dårlig omgang".

Lenke til kommentar

Ordentlig demotiverende stemning på Anfield i dag. 

Kommentatoren sa nettopp "Henderson har hatt en dårlig omgang".

Er vel egentlig ingen på Liverpool som har hatt en god omgang.. Han jo stått og stanga på en forsvarsmur uten å få til noen store sjanser. Og strengt tatt sa jeg aldri at Henderson var god, bare at han jobba mye og at han takla ankerrollen bedre enn jeg hadde trodd. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Henderson har hatt mye balltap og skumle tversoverpasninger, ikke vært sitt ess,men hvem har så langt i kampen?

Origi eller Sturridge må inn for p change some up.

Lenke til kommentar

Kult med Swansea-mål! Men hva skjer med stemninga på Anfield, er jo verre enn Emirates i dag?

Jeg tipper laget vi spiller med nå må være blant de laveste, iallfall. Stopperne er 1.86 og 1.88. Can og Henderson 1.84 og 1.82. Resten er vel 1.70-ish :p

Måler man gjennomsnittet av troppene er Liverpool på 15. plass og Swansea på 13. plass i ligaen. Men setter man angriperne til Liverpool mot stopperne til Swansea er høydeforskjellen absolutt tellende :)

Lenke til kommentar

Jøss, kom ikke tilbake til nå og Swnasea leder. Det har vel kanskje ligget litt i lufta, da Liverpool ikke helt har dagen.

Og der ble det 0-2. Meget skuffende.

@Snikpellik. Jeg syns Anfield blir verre og verre mtp stemning og publikum. Det har vært dårlig i mange år.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...