Lord Bergen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har hatt dette kortet en stund. I begynnelsen trøblet det seg bare når jeg spilte enkelte spill, så jeg trodde det var spillene som var problemet. Nå i det siste har det i midlertid trøblet seg mye oftere, og kan henge seg selv om jeg ikke kjører andre programmer en Widows-XP. Det som skjer er at helt plutselig blir fargene på skjermen helt feile, og delt opp i tette streker på en måte (vanskelig å forklare). Så etter et par sekunder henger hele maskinen seg. Noen som har hatt samme problem? Frustrasjonen er voksende... Av andre deler har jeg: Asus A7V333 Hovedkort for Socket A AMD Athlon XP2000+ 1.66 GHz 266 MHz Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jepp, akkorat den typen kort er det mye problem med. Send det inn igjen på garanti så får du nytt. Det er ett kjent problem Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ah, OK. Håper garantien gjelder enda. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Høres ut som et klassisk varme-relatert problem. Du kan prøve å rett og slett åpne kassa, og sjekke om vifta på skjermkortet fortsatt fungerer, eller om den er blitt blokkert av hybelkaniner. Glem nå ikke hagla og bikkjene når du skal inn da Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Har hatt presis samme feil. heldigvis fikk jeg byttet det. Endret 1. desember 2003 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har 2 erfaringer med dette kortet, var feil på begge to. (akkurat sånn som du nevner) Bare send inn og få nytt. Lenke til kommentar
ZizMan Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Akkurat det samme problemet har jeg med skjermkortet mitt også.. Jeg skal sende det inn igjen.. Hvor var det du kjøpte det?? Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Kjøpte det på komplett.no for et år siden. Forhåpentligvis er ikke garantititden gått ut... Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Ahhhh, det var to års garanti! Juhu! Har søkt retur nå. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå