Gå til innhold

Opera 6 b1 for Linux er lansert (26 feb. 02)

Anbefalte innlegg

26 Februar ble vistnok Opera 6.0 Beta 1 lansert,.. og de er kommet over Test Previewsene sine,..

Men er det noen som har noen spesiellt erfaringer med denne ?

TP3 sammenlignet med denne eks, ?

Har akkurat installert den selv og er spent på forandringene :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt den i noen timer nå og den ser ut til å funke fint og stabilt,.. har ikke merket mye fra denne og TP3 ,.. men begge var like stabile,.. TP2 derimot var rene eksperten på å låse seg helt eller bare plutselig på seg. faults . Men fatter ikke hvorfor det går så ustabilt hos deg da,.. det varierer vel fra sys. til sys, Men kan ikke dårlig GCC versjon fucke opp stemninga litt også da ? - eller er dette kun i selve kompileringen.... (som man ikke må med Opera,.. siden den ikke er Open Source,..)

Lenke til kommentar

Den gjekk stabilt resten av kvelden :smile:

Eg er ganske fersk på linux, og har ein tilnærma rein installasjon av Mandrake8.1/KDE.

Har ikkje rota rundt og stilt på veldig mye, så ein skulle vel tru at det burde funke greit.

Kan ellers nevne at eg brukar maskina til ein del tyngre simulering, utan at eg opplever problem med det.

Andre program oppfører seg også pent.

Kva slags versjon brukar du, den statisk lenka eller den dynamiske? Eg har den dynamiske, kan det ha noko med saken å gjere?

Lenke til kommentar

Bruker den dynamiske ,... tar.gz pakkene,... :smile:

Men faktisk så la jeg merke til noen bugs med Opera 6b1 senere på kvelden,... Det gjalt scrollinga på mushjulet (må min maskin uansett...) .,.. ved scrolling så låste den seg faktisk i 10 sek. så fikk den et. seg. fault !!! - Grunnen til at jeg ikke merket dette tidligere var enkelt og greit fordi jeg faktisk ikke bruker scrollen så mye når jeg surfer (vanesak),... :wink:

Musa jeg bruker er en Logitech Cordeless Mouse (på USB) og tydeligvis likte ikke Opera scrollingen med denne,... :sad: Aner ikke hvorfor heller,.. Dette funket helt fint på TP3 ,... kan ha vært tilfeldigt også,.. men det skjedde 2 ganger med korte mellomrom :sad:

Men håper de fikser dette mølet før den skikkelige 6.0 kommer ut for Linux,..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-28 23:00, Kattekok skrev:

min statiske har ikke krasjet enda ... klart beste browseren som eksisterer

Dette er jeg helt enig i .... :smile: - Det som kjedde her hos meg aner jeg ikke hva som skyldes,... Men håper at dette blir fikset på uansett hva det skyldes ...

Foruten om dette så funker det trossalt fint her hos meg !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...