AfterGlow Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 De nye ZenBook-ene er smale saker.Asus' nye bærbare pakker solid grafikk inn i veldig tynn innpakning Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Blir det 950M i 15-tommeren da? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Blir det 950M i 15-tommeren da? Det står så i artikkelen. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Reagerte bare på fraværet av M-en.. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 hvorfor så mange maxwell designs til laptops? Har dem begynnt å produsere maxwell i 14nm eller er det bare et utdatert produkt dem proever å selge? Lenke til kommentar
Glenfarclas Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) Hva er greien med at så mange produsenter fremdeles putter USB 2.0 i high-end-produkter? EDIT: I ettertid slår det meg at å kalle disse laptoppene high-end kanskje er å ta litt hardt i, men jeg regner med at de ikke akkurat blir billige. Endret 21. januar 2017 av Glenfarclas Lenke til kommentar
hestepose Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg synes det fint med litt dedikert GPU. Men hvorfor benyttes gammel hardware? Er det fordi de ikke har klart å dytte 10xx serien inn, eller er det snakk om pengebesparerlser, og kanskje det at de tror kundene er dumme? Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Hva er greien med at så mange produsenter fremdeles putter USB 2.0 i high-end-produkter? EDIT: I ettertid slår det meg at å kalle disse laptoppene high-end kanskje er å ta litt hardt i, men jeg regner med at de ikke akkurat blir billige. Det tenkte jeg på også. Særlig når det er så stor forskjell på ytelse pr. Watt som fra gtx 900 til gtx 1000-serien, så er det rett og slett merkelig de ikke har et kort fra nyeste generasjon. Mulig det ikke er kommet kort med lav nok TDP i 1000 serien. Jeg ville ihvertfall ikke kjøpt disse selv, men heller ventet på upgrade! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hvorfor i all verden ikke 1050? Det har etter hva jeg har lest samme strømforbruk som 950, men betydelig bedre ytelse. Man kunne evt ha underklokka den litt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå