jseim Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei Jeg har nå bestilt og venter på min nye powerbook G4 15" superdrive...... Gleder meg veldig Men jeg lurer på en ting, jeg har en cd med macromeidia studio mx, har brukt den på pc nå, men lurer på om det går å instalere den samme på den nye macen min når jeg får den. Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nei, du må nok skaffe deg en versjon som er beregnet på mac ja.. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Men jeg lurer på en ting, jeg har en cd med macromeidia studio mx, har brukt den på pc nå, men lurer på om det går å instalere den samme på den nye macen min når jeg får den. MX 2004 leveres både PC og MAC versjon på samme plate, men når du registrere pakken hos Macromedia blir serienummeret låst til den versjonen du har installert, mulig det er mulig å få dette skiftet... Men har mine tvil.. Du kan jo alltids kjøre Virtual PC og bruke din PC-versjon, men tar knekken på mye ytelse da... Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 MX 2004 leveres både PC og MAC versjon på samme plate, men når du registrerepakken hos Macromedia blir serienummeret låst til den versjonen du har installert Hvordan i huleste kan ett serienr bli låst til pc-versjon eller mac-versjon?? Mener du hos Macromedia? Uansett, dersom det følger med både pc og mac versjon av programmet på samme cd-plate og kun ett serienr som skal brukes, er det klart at du kan installere mac-versjonen av programmet og bruke det serie-nr som følger med. Om Macromedia har registrert i sine papirer at du egentlig bruker pc på det serienummeret gir du vel egentlig blanke blaffen i ?? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 MX 2004 leveres både PC og MAC versjon på samme plate, men når du registrerepakken hos Macromedia blir serienummeret låst til den versjonen du har installert Hvordan i huleste kan ett serienr bli låst til pc-versjon eller mac-versjon?? Mener du hos Macromedia? Uansett, dersom det følger med både pc og mac versjon av programmet på samme cd-plate og kun ett serienr som skal brukes, er det klart at du kan installere mac-versjonen av programmet og bruke det serie-nr som følger med. Om Macromedia har registrert i sine papirer at du egentlig bruker pc på det serienummeret gir du vel egentlig blanke blaffen i ?? MX 2004 kobler seg opp til Macromedia sin server for å godkjenne serienummeret under installasjonen. Derfor har Macromedia mulighet til å deaktivere hans serienummer på Macversjonen ettersom han allerede har aktivert det på PC-versjonen. Om man kan bruke samme serial på begge vet jeg ikke, men det er ikke så vanskelig å finne et som funker, belive me Lenke til kommentar
jseim Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 hei takk for svar. Det jeg var ute etter å vite var om det var mulig å instalere samme cden på mac som på windows eller om det selges 2 versjoner. Har insalert den flere ganger og har ikke trengt å registrere noen av de. ' Jonathan Seim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå