Gunnar Fagerli Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Alt gikk galt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Flott fanget ! Artig vri på snapshot , godt assistert av den spanske ordensmakten . Du fikk med både refleksjonen og beviset på stedet situasjonen oppsto . Dette er jo et bevis på at det ikke er alle som er like positiv til oss fotografer og at en må tenke seg om før en fyrer løs . Jeg var selv ute for at noen på markedet i Estepona sterkt mislikte at jeg fotograferte der selv om jeg ikke tok bilder av personer. Noen ganger lønner det seg med kraftig teleoptikk . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Flott fanget ! Artig vri på snapshot , godt assistert av den spanske ordensmakten . Du fikk med både refleksjonen og beviset på stedet situasjonen oppsto . Dette er jo et bevis på at det ikke er alle som er like positiv til oss fotografer og at en må tenke seg om før en fyrer løs . Jeg var selv ute for at noen på markedet i Estepona sterkt mislikte at jeg fotograferte der selv om jeg ikke tok bilder av personer. Noen ganger lønner det seg med kraftig teleoptikk . Mvh Alec Takk Alec! Jeg er litt kort nå da det er Helene sin dag. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Hahaha! Kanongod historie! Og bildet er jo riktig stilig det! Da jeg var på Cuba, hadde jeg veldig lyst å ta bilde av en råstilig motorsykkelpoliti, men jeg visste at det ikke var lov, så jeg bare skjøt et skudd fra hofta...og fikk et bilde av støvelen hans.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Hahaha! Kanongod historie! Og bildet er jo riktig stilig det! Da jeg var på Cuba, hadde jeg veldig lyst å ta bilde av en råstilig motorsykkelpoliti, men jeg visste at det ikke var lov, så jeg bare skjøt et skudd fra hofta...og fikk et bilde av støvelen hans.. Takk Helene! Nyt resten av kvelden. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg