Mr.M Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Nå som Dyret i Åpenbaringen har inntatt Hvite Hus og Beelzebub gnir seg i hendene er vi vel et skritt nærmere global krise. Dyret har sagt han ikke skal kaste bort tid. Som alltid er det enklere å rive ned, enn bygge opp noe. Føler du deg trygg for fremtiden nå som Dyret er Commander In Chief ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Skulle ikke denne vært postet under "Religion" og ikke "Politikk og samfunn"? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Skulle ikke denne vært postet under "Religion" og ikke "Politikk og samfunn"? Nei, hørte du ikke Dyret sjøl påberopte seg Gud i talen sin? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Som alltid er det enklere å rive ned, enn bygge opp noe. For å bygge noe nytt så må man noen ganger rive ned det gamle. Ikke ta sorgene på forskudd er visst en ting. Hvis verden blir forandret pga. Trump så er det ikke nødvendigvis til det verre. Kanskje Trump er den triggeren som trengs for å revolusjonere verden til det bedre. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Skulle ikke denne vært postet under "Religion" og ikke "Politikk og samfunn"? Nei, hørte du ikke Dyret sjøl påberopte seg Gud i talen sin? Jaha? Hvordan da? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 For å bygge noe nytt så må man noen ganger rive ned det gamle. Greit, men da kan han jo holde det innen USA ? Dessverre blir det nok motsatt, han får ikke gjort en dritt av det han han lovt innenriks, men finner ut det er enklere med rå militærmakt utenriks for å fremstå "suksessrik" og handlekraftig. Til tross for inntrykket Dyret har skap om seg skjøl, at han er imot innblanding i andre land, osv. tar det nok ikke lang tid før kaoset begynner. Eller er du helt avslappet med hva han kan finne på? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 For å bygge noe nytt så må man noen ganger rive ned det gamle. Greit, men da kan han jo holde det innen USA ? Det holder ikke, verden må samles og vi må nok rive ned mye mye mer enn bare i USA. Jeg har troen på Trump, dog ikke på at han får gjort noe godt, men at det kommer noe godt ut av hva han finner på. Noen ganger trengs det litt galskap for å få opp øynene til folk. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Vi bør avvente med kritikk, synes jeg. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Vi bør avvente med kritikk, synes jeg. Hva fandenivold er det du sier? Det er definitivt det dummeste jeg har lest her på forumet. I USA har de begynt å herpe sitt eget samfunn visse steder, det er det eneste som hjelper. La oss dra ut i gatene og knuse alt vi ser 1 Lenke til kommentar
Raude Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Vi bør avvente med kritikk, synes jeg. Hva fandenivold er det du sier? Det er definitivt det dummeste jeg har lest her på forumet. I USA har de begynt å herpe sitt eget samfunn visse steder, det er det eneste som hjelper. La oss dra ut i gatene og knuse alt vi ser Oi, det var det klokeste jeg har lest her på forumet 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det vil jeg tro Regner med at du forsto at jeg skrev idioti for å påpeke at du har rett og at det er teit at folk her helt hysteriske før det har sjedd noe. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 "Med ham kommer mørket" http://www.vg.no/nyheter/meninger/donald-trump/naa-blir-det-moerkt/a/23903743/ Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 "Med ham kommer mørket" http://www.vg.no/nyheter/meninger/donald-trump/naa-blir-det-moerkt/a/23903743/ Problemet er at folk som skriver slik tydeligvis ikke har et snev av objektivitet; "Det kommer han ikke til å klare". Man vet ikke hva dritten smaker før man har den i munnen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg er enig i at det er pessimistisk, men kanskje folk har en åndelig syvende sans? Vi har flere hundre års historie innabords, vi ser tegn, osv. Men la gå, "jeg skal gi ham noen måneder" på å bevise at han ikke er det mange frykter. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det er nok stor sannsynlighet for at han er det mange frykter, men hvis vi skal snakke om tegn og slik så er det folk frykter et tegn på revolusjon. Se på de fleste revolusjoner som har kommet befolkningen til gode så er det elementene i dagens frykt som har vært triggeren Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Vi bør avvente med kritikk, synes jeg. Tviler på Trump kan bli verre enn Barrack Obama.. Men det samme sa jeg om Obama i forhold til George W. Bush, men tok grundig feil. Obama var George W. Bush x6. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det er nok stor sannsynlighet for at han er det mange frykter, men hvis vi skal snakke om tegn og slik så er det folk frykter et tegn på revolusjon. Se på de fleste revolusjoner som har kommet befolkningen til gode så er det elementene i dagens frykt som har vært triggeren Folk som har støttet Obama gjennom krig, tyranni og forfall, bør da iallefall ikke frykte Trump, med mindre de frykter at ting vil bli mindre ille. Men, som sagt, man vet jo aldri. Det kan være Trump lyger og ikke er for folket slik som han sier, akkurat som Obama når han sa "hope and change" mente "hope for the few and change for the worse". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det er nok stor sannsynlighet for at han er det mange frykter, men hvis vi skal snakke om tegn og slik så er det folk frykter et tegn på revolusjon. Se på de fleste revolusjoner som har kommet befolkningen til gode så er det elementene i dagens frykt som har vært triggeren Folk som har støttet Obama gjennom krig, tyranni og forfall, bør da iallefall ikke frykte Trump, med mindre de frykter at ting vil bli mindre ille. Men, som sagt, man vet jo aldri. Det kan være Trump lyger og ikke er for folket slik som han sier, akkurat som Obama når han sa "hope and change" mente "hope for the few and change for the worse". "Det kan være trump lyger" er noe mer sannsynlig enn "man vet aldri" AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå