Radhoo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg denne Mist 350W Men jeg er ikke sikker på om den holder til mitt oppsett(se specs) Jeg har også tenkt å kjøpe meg Mist tsunami etterhvert og kanskje 1-2 harddisker. Emnet har sikkert vært oppe tidligere, men jeg fant ikke noe da jeg søkte.. Er kanskje litt for utålmodig med å lete. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 det burde holde. Jeg har en chieftec 360w i min pc. Det går som en drøm. Jeg hadde i en periode 6 hd (7200rpm) og 2 cdrom. Keine problem Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Ja....den typen PSU (sa ikke merke) med en stor vifte er bra. Men sjekk at du virkleg får 12V på 12V railen. Det er mange som har bare rundt 11,6,(og enda mindre under belastning), og det er fryktlig irrrriterende. De er ofte oppgitt med f.x. 12V +- 0,4 og da kan man ikke klage på 11,4V. Etter min standard burde de heller holde 12,2-12,4V( for da kan de holde liv i et oppladbart bateri for å jevne ut spenninga). Endret 1. desember 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 funker nok det der ja.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 300W holder bra, men 350W+ er bedre... Lenke til kommentar
jarnt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Gå for den Mist 350`en du! Hører og leser godt om den. Ønsker meg en slik selv. Den burde dra en hel del utstyr den. Bedre enn den billig-450W`en jeg har. (Har lyst å bytte ut min q-teq 450W. Det var laber kvalitet gitt.....litt off topic, men kan ikke skryte av den....Heller advare Dere andre mot den) mvh jarnt PS: Ønsker meg en FSP 400W i julekalenderen Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 takker for alle svarene. Da er den bestilt. Er julegave fra Muttern og fattern til meg Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Q-tec 450W ja, har den jeg også. Bråker som et svin, kvaliteten er ikke akkurat topp heller. Lenke til kommentar
jarnt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Q-tec 450W ja, har den jeg også. Bråker som et svin, kvaliteten er ikke akkurat topp heller. Riktig. Fy for svineri. Dårlig kontakt, vanskelig å få startet maskinen etter tilkobling...Lirking og luring phføy Byttet forresten til to zalman vifter med hast.regulering, og satte dem på 7V. Det hjalp.... bare mot støyen.. Kan ikke dra for hardt på den før makinen blir ustabil. ( overklokking med alt tilkoblet må vite...) RADHOO GRATULERER. God jul mvh jarnt Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Takker. God Jul til alle sammen Selv om jula startet litt tidlig idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå